Gå til innhold

Compaq bærbare?

Pretender

Anbefalte innlegg

Jeg vet at Compaq er sært og synes det selv ihvertfall når det kommer til stasjonære PC-er, men hva med bærbare? Duger de da?

Ser at Flexi OG Komplett har Fujitsu som det merket de selger.

Er litt opptatt av designet og ivhertfall 14.1" skjerm.

Det vil med sannsynlighet ikke være snakk om noe oppgradering til den ettersom det koster mye.

Er Compaq bra bærbar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Compaq Armada M700 på jobben (med dockinstasjon) som som jeg har brukt i ca 20 måneder. Har ikke hatt noen problemer av betydning med den til nå. Kjører Win 2000Pro. En svaket jeg kommer på er at den slår seg meget raskt av etter at du får varsel om at bateriet er tomt (varer i ca 2 timer).

Lenke til kommentar

Lite tips...

Gå inn på IT-butikken, der har de en Compaq (Presario 705EA) som nesten virker for god til å være sann... AMD Athlon 1000, 256 mb, 20 GB, DVD+CDRW...

15500,- Det eneste som er negativt er at du får dansk tastatur og programvare, men dansk tastatur er helt likt norsk med unntak av at ø og æ er byttet om.

Eneste negative er skjermkortet

Lenke til kommentar

Hva med Quad sine bærbare. De har jo egentlig ekstremt billige maskiner i forhold til ytelsen.

Du kan få en 1.6 Ghz, 128 Mb ram og 20 Gb for ca. 17000-18000 og da er dette standard:

14.1" XGA TFT skjerm(1024x768)

Max 1024 MB RAM(2 minne plasser)

ATI Mobility Radeon grafikk 16MB

24X CD / 8X DVD-innebygd

Modem 56kbps / Nettverk 10/100

Firewire/USB/TV-ut

Veske

Vekt 2.9 Kg.

Er det noen som vet om dette er gode maskiner? Quad?

Lenke til kommentar

Hei!

Har en Compaq EVO 160N og er veldig fornøyd med den. Har ikke hatt problemer i det hele tatt. Maskina er liten, men samtidig stor. Fungerer veldig bra til mitt bruk, dvs litt spilling og kontor bruk.

Det snakkes veldig mye om skjermkort, men dersom du trenger en spillemaskin ville jeg kjøpt en stasjonær PC. Min maskin fungerer bra til å se DVD på, men jeg har ikke testet den veldig på spill. Har spilt FS 2000 som virker greit.

Lenke til kommentar

2 timers batterikapasitet på m700? Bull...!!! Sitter her med tre m700 maskiner, og ingen av oss har noe særlig mindre enn 4 timer i allefall.

På win2k pro og xp pro kan jeg ikke sette at den skal skru seg av ved lav batterikapasitet mindre enn 7% eller noe, men det er vel mere os'et, ikke maskinen det kommer an på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...