Netj Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Er det 'cover letter'? Jeg kan ikke finne min boka nå... Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Det er 'application', Jeg vet nå. I think that's actually 'cover letter' , right? Shall I write something like 'although my oral Norwegian is poor, but I can read and write a little, what is more important, I am keeping learning,,,blablalbla'? Endret 11. februar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Det er 'application', Jeg vet nå. I think that's actually 'cover letter' , right? Shall I write something like 'although my oral Norwegian is poor, but I can read and write a little, what is more important, I am keeping learning,,,blablalbla'? Cover letter is very similar to application letter, but i can't tell if they are the same. You'll have to wait until someone smarter than me can give you a more specific answer. I' m sorry. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Nǐ bānjiā Nuówēi? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Nǐ bānjiā Nuówēi? I think you mean -->你搬家到挪威了? Ja, jeg er i Norge nå Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Takk for rettelsen. Ni gongzou ma? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Takk for rettelsen. Ni gongzou ma? Ni gongzou ma?-->你工作吗?---> Do you have a job? Nei, ikke enda. Så jeg trenger 'Søknad' Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hva slags utdannelse har du? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 I have M.S, but got it in China. Couple of years' work experience, hope that can be helpful. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Er det 'cover letter'? Jeg kan ikke finne min boka nå... Her skal det stå "Jeg kan ikke finne boka mi(n) nå", ikke min boka. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Her skal det stå "Jeg kan ikke finne boka mi(n) nå", ikke min boka. boka mi / boken min 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Søkand means, as you already know, application. An application consists of both a cover letter and a CV. 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Søkand means, as you already know, application. An application consists of both a cover letter and a CV. Thanks for information, now I fully understand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå