Gå til innhold

Tråden for spillet alle klager over, men ingen har spilt

Anbefalte innlegg

Akter ikke å kjøpe spillet til andre formater bare for " å være med i en saklig diskusjon" akkurat. Det er lov for oss som sitter på gjerdet å være rimelig skeptisk når tilbakemeldingene er jevnt over dårlige, og når atpåtil Wii U versjonen har blitt overlevert til andre utviklere så...ja. Så blir man jo litt usikker på hva dette her er for noe.Og då får mine innlegg være basert på førsteinntrykkene jeg får fra andre hold. Enkelt og greit.

Håper jo selvfølgelig Wii U versjonen er den beste, og at spillet faller i smak. Ingenting er jo bedre enn det for meg som er Alien fan :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg kan si er at Aliens: Colonial Marines fanger hele essensen av Aliens-universet perfekt, men det er tydeligvis ikke godt nok for dere.

Det er jo nettop det spillet IKKE gjør!!! Det er ingen "skrekk" i spillet, er jo nettop det "essensen" av alien universet har som ikke er med. ALLE anmeldelsene jeg har lest/sett sier det samme....altså mangler skrekk.

En annen ting jeg merket er at alle monsterne og andre fiendene hopper jo forran siktet ditt nesten hele tiden og reagerer ikke på at du skyter mot de!

Er synd du klikker noe inni HE#"% på oss som ikke elsker dette spillet:(.

Lenke til kommentar

Det er jo nettop det spillet IKKE gjør!!! Det er ingen "skrekk" i spillet, er jo nettop det "essensen" av alien universet har som ikke er med. ALLE anmeldelsene jeg har lest/sett sier det samme....altså mangler skrekk.

En annen ting jeg merket er at alle monsterne og andre fiendene hopper jo forran siktet ditt nesten hele tiden og reagerer ikke på at du skyter mot de!

Er synd du klikker noe inni HE#"% på oss som ikke elsker dette spillet:(.

Aliens er ikke en skrekk film, det er en sci fi action film, med små hint av skrekk, og det er det dette spillet har, har nettopp vært gjennom "skrekk" delen av spillet du er ubevepna og omringet av blinde aliens som går etter lyd. samt at du har en alien queen som jakter på deg.

Lenke til kommentar

Aliens er ikke en skrekk film, det er en sci fi action film, med små hint av skrekk, og det er det dette spillet har, har nettopp vært gjennom "skrekk" delen av spillet du er ubevepna og omringet av blinde aliens som går etter lyd. samt at du har en alien queen som jakter på deg.

ahhh ja du har rett i det:/ tenkte nok mer på alien og ikke alienS. :) men uansett litt kjedelig uten å føle seg forsvarsløs liksom. du har plenty med ammo og fiendene er ikke vanskelige.

tipper at spillet koster under 200 lappen før april og kanskje under 100 lappen innen mai

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Nå må du gi deg, grafikken er langt bedre enn de fleste spill ute i dag, det var noe av det første jeg la merke til på bildene var at grafikken var kul og det er den i spillet også og lyden er akurrat slik den skal være.

Grafikken langt bedre enn de fleste spill ute i dag? Lurer på hva slags spill du egentlig spiller, isåfall.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Dated visuals" er noe jeg har lest og hørt i ALLE anmeldelser så at grafikken ikke er dagens standard er jeg enig i! men at spill ikke trenger god grafikk sier seg selv......uheldigvis var dette et spill som kunne trengt det:/

Elsker orginale slender:P

for folk som lurer på hvorfor det ble så dritt som det ble!

http://us.gamespot.com/news/did-aliens-colonial-marines-suffer-because-of-borderlands-6403830

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

http://www.videogame...e=full&start=11

Hmm, lurer på hva Gearbox tenkte på.

I mine øyne ser det ut som prduktet har endret seg mye underveis..og ikke bare for det bedre.

Dette var ille. Jeg ble lurt av denne demoen og pre-ordered på Steam. Spillet er ikke så ille, det er helt greit. 3/5 omtrent. Men det kunne ha vært så mye mye bedre! Og den E3-demoen viser det så alt for tydelig!

Er ganske enig med det denne fyren sier om spillet:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den videogamer filmen som viser hvordan spillet så ut før og nå, får meg nesten på gråten. Det er jo et helt annet spill...

Angrer som jeg sa tidligere på at jeg brukte penger på denne driten. Har du 400 som brenner hull i lommen din, brenn dem, eller gi dem til ditt lokale suppekjøkken. Ikke støtt opp om slik makkverk som dette.

Lenke til kommentar

Har nå spilt gjennom mesteparten av campainen med noen kompiser. Spillet er greit, jeg ble kasta på hypen de siste ukene så det var ikke så stor skuffelse som mange andre. Siden jeg har betalt for spillet kan jeg likesågreit spille det litt.

Grafikken er for meg ikke så veldig viktig for jeg skrur ned grafikken på de fleste spill uansett for å få en god framrate, grafikken er litt alla Sniper elite v2, altså den får jobben gjort i form av at du kan se, men gjør ikke stort mer. De fleste har allerede tatt opp problemet med tette spille slik som dårlig ai, story o.l.

Det jeg lurer mest på er hvordan de klarte å holde på med dette siden 2006 og ikke produsert bedre resultater, jeg lurer på om mye av tiden faktisk har gått til å lage de demoene, hvilket jeg ville klassifisert som feilaktig markedsføring. Anyhow, jeg kommer til å spille spillet ferdig så glemme det regner jeg med. Men på en måte synes jeg neste Aliens vs Predator 2010 hadde en bedre marine del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...