Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kodein - Buprenorfin - Oxycontin

Bever X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan du i fremtiden sjekke selv på www.interaksjoner.no

Et raskt oppslag viser at det ikke er interaksjoner der, men du må være veldig obs på CNS-depresjon, respirasjon og det at du ved blanding av stoffer kan få en overdose raskere enn hvis du tok kun ett av stoffene.

Det beste er å høre med legen din om disse preparatene går overens - jeg regner med det er sånn du får tak i dem.

Lenke til kommentar

Oxycontin er i en helt annen liga enn kodein. Buprenorfin og Oxycontin er ekstremt potente smertestillende.

Buprenorfin er ikke like skummelt som Oxycontin/Oxycodon med tanke på respirasjonsstopp ved overdose.

Oxycodin(Syntetisk heroin) brukes for ekstreme smerter. Jeg går selv på 60mg oxycontin i døgnet pga ekstreme kroniske smerter og kan ikke få fullrost stoffet.

Edit: Du bruker dette til smertelindring håper jeg?

Jeg reagerte litt på at du bruker både kodein og Buprenorfin da det er en pussig kombo å bli satt på av en lege.

Oxycontin er forøvrig det stoffet som tar flest liv i Amerika. Det er ekstremt lett å ta en overdose av det med det resultat at man slutter å puste for egen maskin.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...