Bever X Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei Går daglig på en blanding av virkemiddlene Kodein og Buprenorfin. Blir det interaksjon (krasj) om kroppen i tilleg tilføres Oxycontin? Bever Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Dette kan du i fremtiden sjekke selv på www.interaksjoner.no Et raskt oppslag viser at det ikke er interaksjoner der, men du må være veldig obs på CNS-depresjon, respirasjon og det at du ved blanding av stoffer kan få en overdose raskere enn hvis du tok kun ett av stoffene. Det beste er å høre med legen din om disse preparatene går overens - jeg regner med det er sånn du får tak i dem. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Oxycontin er i en helt annen liga enn kodein. Buprenorfin og Oxycontin er ekstremt potente smertestillende. Buprenorfin er ikke like skummelt som Oxycontin/Oxycodon med tanke på respirasjonsstopp ved overdose. Oxycodin(Syntetisk heroin) brukes for ekstreme smerter. Jeg går selv på 60mg oxycontin i døgnet pga ekstreme kroniske smerter og kan ikke få fullrost stoffet. Edit: Du bruker dette til smertelindring håper jeg? Jeg reagerte litt på at du bruker både kodein og Buprenorfin da det er en pussig kombo å bli satt på av en lege. Oxycontin er forøvrig det stoffet som tar flest liv i Amerika. Det er ekstremt lett å ta en overdose av det med det resultat at man slutter å puste for egen maskin. Endret 11. februar 2013 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå