Hvaheterdu Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Heisann. Noen som vet hvor det er mulig å få tak i Acrylic Panel til kabinett? Trenger til Corsair Graphite 600t Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Kommer litt an på hvor du bor Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Bor i Oslo Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Noen grunn til at du vil ha Akryl, og ikke Plexi? Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Det er akkurat det samme, men jeg har sett et par pc builds på nettet og da bruker de et acrylic panel som sidepanel på pcen, men hvis plexi gir den samme gjennomsiktigheten så funker det også Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Følger det ikke med et panel i plexi på 600T'en? Det gjorde det da jeg bygget en pc med det. Eller mener du at hele panelet skal være i plexi? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Du kan bestille både plexi og acryll fra Caseking.de - prisene er ikke så brutale og frakten går ganske raskt. 1 Lenke til kommentar
Snooz Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) snublet tilfeldig innom denne tråden. Akryl/Acrylic er det samme som Plexiglass, begge er "PMMA" hvor A'en er det vi bruker som kortversjonen av PolyMethylenMetAkrylat (sikkert ikke 100% rettskrevet). Plexiglass er bare et veldig kjent merke som har blitt "navnet" til akrylplast akkurat som Isopor er et merke som alle bruker istedet for hva det faktisk er "Polystyren".. Andre merker akryl er Perspex,Repsol ypf, Quinn, Arla etc etc. Om du vil designe kabinettet selv kan du gå til www.plexx.no (fredrikstad) som har laserskjærer og kan lage dine paneler av 3-5mm plast. Jo tykkere jo kulere, sterkere, men også dyrere. Enkelt paneler kan du sikkert få for noen hundre kroner kvd.m. Saging gir stygge kanter, så jeg ville anbefale at Plexx laserskjærer de ut så du får ferdig "polert" kant av laseren. Alternativet er å ha en gassblåser og smelte kanten, dette er sikkert ikke lett. Heter "flammepolering". Endret 12. februar 2013 av Snooz 1 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Takk for svar, tar jeg en titt på ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå