afdsgdfsghrede Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei, Har et merkelig problem som jeg ikke klarer å finne liknende tilfeller av på nettet. Når jeg åpner mail-appen på min Samsung g s3 justerer lysstyrken seg helt ned når den er stilt inn på auto. Sensoren fungerer strålende på alt annet, bortsett fra mail-appen. Sykt irriterende å måtte slå av auto for å klare å lese e-post når det er lyst ute. Noen som har noen lure ideer på hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Med forbehold om at du også tar det som en selvfølge å prøve det først.. Har du prøvd å ta omstart på telefonen? Ikke slå av og på, men holde inne avknappen og velge omstart/restart? Erfaringsmessig løser dette ofte en del rare problemer.. Lenke til kommentar
afdsgdfsghrede Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Jepp. har testet det. Fant faktisk ut nå at det bare er når jeg er inne i innboksen/mappene med e-poster. Hvis jeg åpner en e-post justerer lyset seg opp igjen. Skjønner ingenting... Lenke til kommentar
DJY Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Settings > Power Saving > deaktiver Background color. Lenke til kommentar
afdsgdfsghrede Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Sweetnes @DJY!!! Bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå