Gå til innhold

Thermaltake Volcano 11

andesam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle funke helt fint å kjøre den på laveste hastighet (17dba) med en uklokket xp 2800+. Men du bør som alltid ha kabinettvifter.

Jeg har denne kjøleren selv på laveste hastighet, for øyeblikket på en uklokket xp2500+. Temperaturen ligger på 40-45 grader idle. Jeg har to papster (12dba).

Lenke til kommentar

Jeg har volcano 11 fult på med klokket xp2500. har også 7 andre kabinett vifter(alle med 52 dB), det var ganske bråkete på førsten, men så har jeg nå overdøvet det.

Hører ikke viftene jeg...

Men back on case. Volcano 11 er kjempe bra, man merker den ikke når man har den på det laveste.

Lenke til kommentar
Jeg har volcano 11 fult på med klokket xp2500. har også 7 andre kabinett vifter(alle med 52 dB), det var ganske bråkete på førsten, men så har jeg nå overdøvet det.

Hører ikke viftene jeg...

Men back on case. Volcano 11 er kjempe bra, man merker den ikke når man har den på det laveste.

:o :o :o Og du har ennå ikke fått hørselskader? Jeg synes maskinen min bråker nok jeg (se sigg forøverig hvis du lurer..)...
Lenke til kommentar

Fikk omsider min Volcano 11+ i dag og har nettopp montert den, synes jeg husker noen som sa at det burde fjernes 2 deler, ser Snekker'n antyder grillen oppå, men hva er den andre? Den rammen som er på festet til vifta eller? ser ut som om den kan fungere som lokk for å si det sånn, så varmen ikke trekker unna der...

Bad finish på denne kjøleren :roll: vurderte nesten å finslipe og polere den under, men klarer å kjøre XP2400 ned i 38'C men da må jeg hive innpå en Ibux eller Paracet først :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...