Thundercat92 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Hei! Skal opp til fagprøve for skipselektriker nå til onsdag. Begynner å kjenne litt på nervene... Noen som har noen tips og råd å komme med? F.eks hva jeg burde lese på og fokusere ekstra godt på? Endret 11. februar 2013 av Thundercat92 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei! Skal opp til fagprøve for skipselektriker nå til onsdag. Begynner å kjenne litt på nervene... Noen som har noen tips og råd å komme med? F.eks hva jeg burde lese på og fokusere ekstra godt på? Du bør kunne å bruke NEK 400 effektivt. Kan være lurt å også ha NEK 410 tilgjengelig, men du får nok ikke bruk av denne i så stor grad. Ellers så hadde det da vert en fordel å vist hvilke oppgaver du har da, før man man gi deg noen videre tips. Pass godt på HMS-biten, den teller veldig mye. Lenke til kommentar
Thundercat92 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Har ikke fått lest så mye i NEK400, siden videregående, men har heldigvis montørhåndboka som jeg kjenner ganske greit til. Oppgaven får jeg ikke før jeg møter opp i morgen tidlig..! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 NEK 400 BØR du ha med deg.... Den er viktig til dokumentasjon. Om du ikke har denne med, kan du få prøve å lånt en på prøveplassen. Har du ikke fått oppgavene?? Jeg fikk oppgavene mine en uke før prøven... Men nå er det noen år siden jeg tok den da.... Du kommer også til å få en oppgave som handler direkte om landinstallasjon på denne fagprøven. Har du en forbredelsedel da?? Lenke til kommentar
Trikkerlærling Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hei! Låner posten din litt om det er greit Noen som har ett eksempel på hvordan en fagprøve for skipselektriker ser ut? Har fagprøve i februar og begynner og kjenne litt nerver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå