Gå til innhold

dataparty scenesystem

Anbefalte innlegg

Hei! :w00t:

Jeg har planlagt å arrangere dataparty i en kinosal i Kolvereid(Norges minste by?) og vi estimerer at det vil bli rundt 100-150 stk som møter opp. Vi har god(60k) til rådighet etter at lokalet, internett mat etc. Er betalt.

Jeg vil at arrangemanget skal være storslott, og ettersom vi har en stor sal med god scene og belysning har jeg tenkt og bruke den godt.

Det jeg er ute etter

1. et lydsystem som kan forstyrre hele salen

2. et lyssystem som kan sykroniseres med musikken

3. prosjektør+lerret/stor skjerm(?)/led(?) som dekker mer en ca 200tommer i vanlig monitor

4. hva er mulighetene for å samkjøre alt dette via min PC/MAC?

- jeg har god peiling på grafisk design og vil holde folk informert med punkt

1-4.

- I punkt 2-3 vil jeg ha noe som passer høvelig til dubstep og electro, jeg har planlagt og lage flere videosnutter+jingles som skal fremføres for å sette folk i sjokk og gi dem frysninger. :tease:

har også tenkt på å kjøpe LED-RGB pærer fra claas olson(slike man kan justere fargen på med fjernkontroll) til bruk for orientering ang. Matsalg, kompos, tilgjengelighet etc.

Er det noen andre som kan tipse meg med noen kule ideer som er nyskapende for lan?

Jeg har høye mål ang. Arrangemanget og vil ikke at det skal være noe standard A4 dataparty. jeg vil at det skal være gode lys(strober, lasere etc) og god scene-underholdning.

Tar immot alle tips med takk!

Beklager skrivefeil da jeg har dysseleksi :closedeyes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Du sier du har leid en kinosal, kan du ikke da bare bruke prosjektoren som er i salen? :) Vil tro det er mulig å kjøre et pc signal inn på den ;)

Samme med lydsystemet :)

Ellers må du vel leie inn noe PA utstyr, da får du ihvertfall volum nok ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...