Gå til innhold

Skal kjøpe meg nytt lydkort, trenger hjelp.


Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier, er jeg på jakt etter et nytt lydkort. Ikke så nødvendig med surround, blir mest brukt til musikk uansett. Det som hadde vært greit, hadde vært å ha både RCA, jack og minijack / mic-inngang, men det jeg finner er enten eller. Hadde vært veldig praktisk med intern med front, men om det ikke går får det holde med intern. Usikker på hvor bra lyden blir med USB / 1394. Om den har innebygd DAC eller ei har heller ikke så mye å si, da jeg sannsynligvis kommer til å kjøpe en vanlig uansett.

Ang. pris har jeg ikke lyst til å gå over 1999 kr, og jeg har ingen problemer med å kjøpe fra USA / UK eller andre deler av verden. Bare ikke Kina / HK. Har ikke hatt noe flaks med postgangen derfra.

 

Noen som har noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

ZxR ble recallet på grunn av produksjonsfeil. Siste "ubekreftet" dato hos Netshop er 1 april. Jeg tror nok dette er en aprilsspøk da Komplett sier 19 april.

 

Ikke regn med at kortet faktisk kommer inn mellom 1 og 19 april. De har utsatt datoen siden desember nå..

Endret av fenele
Lenke til kommentar

Update:

 

Netshop skriver at de har ZxR inne på fjern/ekstern/leverandørlager nå. Multicom og Proshop skriver at de har ZxR på lager(vet ikke om dette er fjernlager eller leverandørlager). Og Mamoz/Amentio/Deal.no etc skriver at varen er på lager hos leverandør.

Komplett/MPX skriver fremdeles 19 april.

 

Ikke sikker om alle bruker samme leverandør så vi får se hvor mye de kommer til å trikse med datoene fremover.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...