Gå til innhold

Series 9 - viftelyd

Anbefalte innlegg

Hoi godtfolk!

Jeg sitter nå med en nyinnkjøpt samsung series 9, D utgaven. Den er rett ut av boksen for en times tid siden.

Det eneste jeg stusser på er viftelyden. I tester ble det sagt at den nærmest er lydløs, men mens jeg sitter og surfer på nettet, altså helt vanlig aktivitet, så kjører vifta seg opp og ned i lyd.

Er det jeg som er for kresen her, eller kan det være noe annet?

Innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoi godtfolk!

Jeg sitter nå med en nyinnkjøpt samsung series 9, D utgaven. Den er rett ut av boksen for en times tid siden.

Det eneste jeg stusser på er viftelyden. I tester ble det sagt at den nærmest er lydløs, men mens jeg sitter og surfer på nettet, altså helt vanlig aktivitet, så kjører vifta seg opp og ned i lyd.

Er det jeg som er for kresen her, eller kan det være noe annet?

Innspill?

Hvilken av 9 seriene er dette? 13.3" eller 15.4"

Har selv 900X3C og der er viftene så og si aldri på, med på "Balanced" og med pc'en på en pult så går ikke viftene, slenger jeg den i senga så spinner de seg noe opp, men det igjen er på så lavt turtall at jeg må anstrenge meg for og høre det.

Lenke til kommentar

Hvilken av 9 seriene er dette? 13.3" eller 15.4"

Har selv 900X3C og der er viftene så og si aldri på, med på "Balanced" og med pc'en på en pult så går ikke viftene, slenger jeg den i senga så spinner de seg noe opp, men det igjen er på så lavt turtall at jeg må anstrenge meg for og høre det.

Det er 15 tommeren. Nå har det seg slik at den ble veldig rolig etterhvert, men er det et sted jeg kan kikke på innstillingene på selve vifta (er noob:P ).

Var inne på en slags vifteinnstilling, der jeg kunne kun velge mellom tre settings, Auto, lav og av. Men begge førstnevnte dempet skjermlyset, og det er temmelig kjipt når det er en fet skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...