nonno96 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei! Har hatt mitt Steelseries Siberia V2 ei god stund nå og det fungerer helt supert! Men, for ei god stund sida ble forlengelses kabelen ødelagt, jeg kunne ikke høre med headsettet og micen funka ikke når jeg hadde på kabelen, men jeg bare tok den av og brukte den orginale kabelen til det, den var litt kort men det var ok fordi jeg har brukt en laptop til nå Men nå har jeg fått meg en ny stasjonær pc fra komplett og kom på det at headset kabelen min vil ikke rekke bort til den om jeg skal kunne bevege meg eller ikke lene meg mot dataen. Spørsmålet er som så: Hvor kan jeg kjøpe en extension kabel til headsettet mitt? og vil det fungere like bra som uten? Tenkte på biltema, men er ikke sikker! Her er noen detaljer jeg tok fra headsettet fra http://steelseries.com/products/audio/steelseries-siberia-v2#did-you-know Headphones Frequency response: 18 – 28.000 Hz Impedance: 32 Ohm SPL@ 1kHz, 1 Vrms: 112 dB Cable length: 1 + 2 = 3 m (9,8 ft.) Jacks: 3,5 mm Microphone Frequency response: 50 – 16.000 Hz Pick up pattern: Uni-directional Sensitivity: -38 dB Takker om jeg kunne fått svar i dag! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=3.5mm+extension&_sacat=0&_from=R40 Lenke til kommentar
nonno96 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 ingen butikk som du vet om? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Clas Ohlson har vel kanskje noe, men de har vel ikke doble. Du må i så fall kjøpe to enkle. Lenke til kommentar
nonno96 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 kanskje det er like godt å bare kjøpe ett nytt da hadde tenkt meg ett trådløst ett, er vell bra timing å kjøpe ett på. Tenkte på logitech G900 eller noe, husker ikke helt talla på slutten der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå