Gå til innhold

iPhone - Din homescreen/lockscreen

Harepuz

Anbefalte innlegg

Gjorde noen søk, men klarte ikke å finne lignende tråder. Det kan det jo være en god grunn til, for hvor spennende får det her vært? Vel, selv om man ikke får tilpasset grensesnittet så mye som på Android, synes jeg det er artig å se hvordan folk organiserer applikasjonene. Derfor gjør jeg i hvert fall et forsøk!

Slik ser det ut hos meg (tatt 9. februar)

2vjark3.png

277sz.png

Det er også lov for jailbreakere og dele sine skjermer. Del gjerne bakgrunnsbildene deres i samme post :)

Endret av thormario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tøft bilde thormario. Går det an å spørre hvor du fant det.

Selvfølgelig går det an :) Vi burde egentlig informere om det når vi legger ut bildene.

Begge bildene er funnet på Zedge, som har en helt ålreit applikasjon. Bildet av Ted skal du finne ganske høyt oppe på "Featured" tror jeg.

For trebakgrunnen søker du bare "wood" :)

Endret av thormario
Lenke til kommentar

Selvfølgelig går det an :) Vi burde egentlig informere om det når vi legger ut bildene.

Begge bildene er funnet på Zedge, som har en helt ålreit applikasjon. Bildet av Ted skal du finne ganske høyr oppe på "Featured" tror jeg.

For trebakgrunnen søker du bare "wood" :)

Tusen takk!

Lenke til kommentar

Er det ikke fare for tap av strømkvalitet og lignende? Kan den bli tregere?

hvis du installerer mange tweakes som gjør mye rart i bakgrunnen så skjer jp det, men ikke hvis du bare forandrer på en liten ting som litt annen app-switcher eller wifi-toggle i notifications-senteret.

Btw så er dette litt off-topic, du kan kanskje ta det her Den lille Apple  iPhone 5 tråden .. men det er mulig du blir bedt om å ta det i en egen tråd :)

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...