poppo Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hva er egentlig ir brukes til. på alle sider står det kun om fjernstyre winamp, jeg er ikke kjent med ir, så derfor lurer jeg på om jeg kan koble ir'n mot infra'n til fjernkontrollen til pinnacle tvkortet ? og kan jeg sende bilder o.l til/fra t610'n til pc'n. takker or hjelp tsekti Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hva er egentlig ir brukes til. på alle sider står det kun om fjernstyre winamp, jeg er ikke kjent med ir, så derfor lurer jeg på om jeg kan koble ir'n mot infra'n til fjernkontrollen til pinnacle tvkortet ? og kan jeg sende bilder o.l til/fra t610'n til pc'n. takker or hjelp tsekti Tror nok ikke det. Kansje hvis IR-adapter kommer opp som et eget device og har egendriver saa det kan brukes separart fra Pinnacle TV-kort programmet. Men jeg tror nok ikke det, da denne adapteren bare er kobla til seriell-porten og ikke kjennes igjen av windows som et eget device. Har selv en fjernkontroll med motaker som jeg hadde haapa paa aa faa brukt, men tviler sterkt. Kjöp heller bt, det skal jeg Lenke til kommentar
poppo Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Takker for svaret. Du hatr vel ikke et tips om vilken bt en burde kjøpe. Tror du denne er grei ? http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...&p=30851&s=mx24 Lenke til kommentar
FiDo_ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Takker for svaret. Du hatr vel ikke et tips om vilken bt en burde kjøpe.Tror du denne er grei ?http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info&p=30851&s=mx24 Jeg bruker den til min T610, funker utmerket! :smile: Lenke til kommentar
poppo Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Takker, da blir det vel den. tseksti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå