Aetius Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Dette må du gjøre om du har bilder lagret hos FotoKnudsen. Slik redder du bildene dine Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Fornuftig å komme med denne. Vi får håpe at minnebanken blir oppe et par uker slik at brukerene rekker å hente bildene sine. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Avhenger vel av om regningen for hosting er betalt eller ikke; kan plutselig bli kappet. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Fy faen for bedriten DL speed, 90kb/s 1 Lenke til kommentar
ChappyD Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Fy faen for bedriten DL speed, 90kb/s Du er sikkert ikke alene.... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Fotografi.no melder at tilgangen er stengt, men jeg fikk logget inn for kun få minutter siden. Så såvidt jeg kjenner til er det fremdeles mulig å laste ned bildene dine, men det går nok tregt, for som ChappyD sier er du neppe alene. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Til tross for feilmelding og melding om at siden ikke finnes så får jeg logget inn og sett alle bildene. Får dessverre ikke lastet dem ned - men mulig den berømte Java`n tuller med meg. Sliter med Java i andre sammenheng til tross for alltid siste versjon. Iallefall det går an å logge inn pr. nå. Håper andre er heldigere enn meg når de prøver Lenke til kommentar
goffen Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Lærte vi noe om skytjenester nå ? 1 Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Sitat : Vi betrekter det imidlertid som trygt å ha dem liggende hos FotoKnudsen, selv om andre skulle overta denne delen av forretningen, så dette er slik situasjonen er ikke noe vil vi anbefale, enn så lenge. Den setningen er den merkeligste jeg har lest i år 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Begrepet nettsky passer fint her, en sky kan brått og uventet løse seg opp og fordufte.... Å ikke ha egen fysisk backup i tillegg til nettsky, er litt risikosport. Nettsky er greit til det du kan miste uten dypt savn. Nettsky eller "weblagring" har forsvunnet brått og uten forvarsel før. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Helvette, de som bruker java burde faen meg vert skutt. Laster ned ca 20 bilder, så henger hele faenskapet seg opp..... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Helvette, de som bruker java burde faen meg vert skutt. Laster ned ca 20 bilder, så henger hele faenskapet seg opp..... Ser ut som det ikke er så viktig og få ut bildene ut fra FK allikevel, bedrifter blir "reddet". Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Er det slik at noen bruker bildebanker for å lagre eneste kopien av sine bilder??? Når skal man lære? Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg henter ut min mors bilder fra ca 2008, før jeg fikk skikkelig system og eget apparat samt egen stasjonær maskin for bilder. Så ja, det finnes, de som tar bilder men ikke bruker penger på 2-3 disker etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg