Mine-King Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Kort Info Har du vært på jakt etter en ny og stabil server som er i oppstartfasen. Der akkurat du kan bli med og forme fremtiden til serveren? Og er du som undertegnede, frustrert over ustabile servere som plutselig stenges ned, rett før du ble ferdig med tidenes mesterverk? Vi ser på det som vår plikt til deg, å sikre god oppetid og rask oppdatering av serveren. Serveren har nå kjørt privat for venner og bekjente i litt over 2 år. På denne tiden har vi tilegnet oss den kunnskapen vi trenger, for å føle oss sikre på å kunne følge opp vår plikt som host. Serveren er åpen for spillere i alle aldrer. Men vi krever vanlig folkeskikk og sunn fornuft. Siden vi er i oppstartfasen, og mange her har det travelt med jobb/skole trenger vi hjelp på flere områder. Dette gjelder : - Hjemmeside - custom plugins - 3d og bilde redigering, logo osv.. Kontakt oss på vår mail adresse under. Send gjerne med eksempler på hva du kan tilby. Når alt dette er sagt, er det bare å ønske alle velkommen til en hyggelig Minecraft opplevelse For best mulig opplevelse anbefaler vi at du bruker hjelpen vi har laget til deg i spawn, vist du ikke allerede er kjent med de vanligste kommandoene. IP: mine-king.com Hardware 2x intel xeon x5672 64gig ram 2x 720 Gb sas disker (Hardware raid 1) Raid kontroller er perc 2x Nettverkskort 60/60 linje fra lyse Mods/Plugins Dette er alle Mods serveren kjører nå Lottery WorldEdit DisguiseCraft CoreProtect Lockette Vault WorldGuard Essentials CasionSlots EssentialsProtect EssentialsSpawn EssentialsChat Factions NoCheat Kontaktinfo Webside er under utvikling så er ikke ferdig: Nettsted: www.mine-king.com (husk www. dette skal vi fikse) Email: [email protected] Mumble: Kommer snart Support over Skype: danielmerkavik Retningslinjer til server 1. ikke vulgært språkbruk 2. ingen reklamering i chat! 3. greifing er lov 4. Dette er en PvP så viss en spiller dreper deg har du *IKKE* rett på tingene dine. 5. Hacket/Modifisert klient er selvsagt ikke lov. (Mini-map godtars til en viss grad) 6. Ikke spam chat 7. Admins har siste ordet. 8. Ikke mas om items rank etc. 9. Og til slutt sunn fornuft og god folkeskikk Ranker og Admins [Owner] | -> Kenneth342 [Head_Admins] | -> Zhen11 -> Properbbq -> Svindisel [Admins] | -> Homerpenguin [Moderator] | -> Nesiory [Guards] | -> Bellawella28 -> ICA_EMIL -> Xandershark1 Kort om factions Factions er en plugin som gir brukerene mulighet til og claime eller "eie" et område med land, på denne serveren er det 16x16 blokker. Endret 12. februar 2013 av Mine-King 2 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Bra server, stabil og flere folk. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Bump, lyst og bygge by noen som vil være med og spille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå