Ghostrider Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Vet ikke helt om dette er riktig gruppe, men poster likevel. Jeg har en P4 2.66GHz 533MHz FSB som idler på rundt 45-48 grader celcius med en Thermaltake Volcano 7+ og Arctic Silver III. Maskinen står på hele døgnet, og derfor kjører jeg United Devices som service hele tiden. Jeg skrudde av UD som service, og idle temperatur falt fra 45-48 til 34-36 grader celcius. Er det bare meg, eller er det uforholdsmessig stort fall bare pga UD? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Tja, UD'en bruker jo all ledig CPU-kraft, slik at belastningen din synker fra en load på ca 100% til rundt 1-2%. Så jeg synest det ikke var det minste rart. Lenke til kommentar
KvN Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 hva er United Devices? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 UD er United Devices. Sjekk linken for mer info. Noe ala Seti@home, dersom du vet hva det er. Hvis ikke, så er det at du gir vekk overskudd cpu-kraften maskinen din til noen andre som bruker den til beregninger. F.eks. å teste ut mulige kreft vaksiner, osv. Muligens tungvidt forklart, sjekk siden deres for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå