Christiαno Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Fint at Heynckes kan få CL i sin siste kamp. Han har nå den nasjonale cup-finalen mot Stuttgart igjen da, med mindre jeg har misforstått. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg har ikke oversikt, så det stemmer sikkert. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Robben er så jævla dårlig. Eeeh..forsvant bildet for fler enn meg nå? Forsvant her en stund (altibox) Eeeh..forsvant bildet for fler enn meg nå? Forsvant her en stund (altibox) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hva er det Boateng driver med her? Får håpe det ser verre ut enn det er. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hater studio. Rett og slett, er som no ræva amatør-TV man mekka på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hva er det Boateng driver med her? Får håpe det ser verre ut enn det er. http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10103553 Svar på hvorfor Arjen Robben skaffet straffe, skrittet opp, og bommet. Dette var for et drøyt år siden, da Bayern München tapte seriefinalen i tysk eliteserie for Borussia Dortmund. Dortmunds midtstopper Neven Subotic var ikke nådig i måten han feiret på. Serberen løp rett opp i ansiktet på Arjen Robben, skadefro over nederlenderens straffemiss. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Bayern var utrolig heldige at Dante ikke ble vist ut i går. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Og Ribery, som burde vært utvist etter 25 minutter. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Den stemplingen fra Lewandowski mot slutten av kampen ser også temmelig forsettlig ut i mine øyne, men ikke like klar som slaget fra Ribery. Og Dante sin er jo helt uforståelig at ikke blir nytt gult. Alt i alt en sabla feig dommer i går. Hva gjelder Subotic så kan han jaggumeg bare ha det så godt. Man kan selvfølgelig mene at Bayern-gutta burde være "the better man", men når du ler i trynet på noen som bommer på straffe, så får du igjen. Synes forsåvidt Boateng kunne holdt seg for god til å rope i trynet hans, de kunne holdt seg til å feire ved siden av ham (som jeg antar var bevisst). Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Stemplingen er også klar. Burde selvfølgelig blitt sendt av. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Ja den stemplingen fra Lewandowski var såppas stygg at jeg ikke har troa på at han skal til Bayern (slik som noe rykter tilsier). Lenke til kommentar
Samara Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Syns Boateng kunne holdt seg for god til det der. Subotic kan gjerne få kjenne litt på det etter måten han har oppført seg på, men stor feiring rundt ham av mange Bayern-spillere er i mitt syn nok. Unnet virkelig Robben dette. Jeg jubler over Bayern-seier, men innser også at jeg ikke er så hardbarka Bayern-fan at det ikke hadde gjort meg noe om Dortmund hadde vunnet heller. De er et likbart lag Så lenge spanjolene ikke kom til finale er det liksom greit. Syns seieren var fortjent; Bayern var det beste laget spillemessig i går. Men samtidig, tatt i betraktning alle usportslige forseelser, hadde det vel fint kunne bikket i Dortmunds favør. Og det hadde vært helt greit det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå