Harepuz Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Billig rødt imo. Enig. Gult hadde jeg vært mer med på. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Felles nok av navnet sitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Ekstradommerne dreit seg ut igjen i dag? Hvordan kunne han ikke se at det var en Valencia-spiller som spilte ballen til han PSG-fyren som var i offside? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kritiserer Fjørthoft linjedommeren for å si fra om frispark? Det kommer 1 minutt etter at han kritiserer måldommeren for å ikke si fra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Det som er mer oppsiktsvekkende er at det fortsatt finnes folk som gidder å høre på Fjørtoft og co. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hører de jo der de sitter og snakker, venter på Celtic - Juventus høydepunktene. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Ekstradommerne dreit seg ut igjen i dag? Hvordan kunne han ikke se at det var en Valencia-spiller som spilte ballen til han PSG-fyren som var i offside? Ekstradommerne dreit seg ut i Juve kampen. Dømte ikke mål da ballen var over linja den første gangen. Helt utrolig hvor dårlige disse dommerne er, har til gode å se de gjøre én god involvering.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Hører de jo der de sitter og snakker, venter på Celtic - Juventus høydepunktene. Bruk mute-knappen. De folka er ikke verdt de hjernecellene det koster. Ekstradommerne dreit seg ut i Juve kampen. Dømte ikke mål da ballen var over linja den første gangen. Helt utrolig hvor dårlige disse dommerne er, har til gode å se de gjøre én god involvering.. Det var latterlig, ja. Ballen var jo soleklart over, men heldigvis for Juve så puttet de på returen. Og helt utrolig at ekstradommerne ikke griper inn og gir Celtic et par straffer. Skjønner faen ikke hva oppgaven deres er. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 ekstradommerene har rett og slett vært bortkaste. Har vel ikkje blitt de store forandringene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kjipt med Celtic, hadde ikke fortjent 0-3. Skulle hatt straffe® også. Juve sterke bakover og effektive da, det skal sies. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kjipt at Shakhtar Donetsk - Dortmund går likt som United - RM. Tror den kan bli veldig underholdende. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det er en skandale at Viasat 4 velger å sende Shaktar - Dortmund over United - RM. Penga rår... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det er en skandale at Viasat 4 velger å sende Shaktar - Dortmund over United - RM. Penga rår... Haha, syting! På samme måte som at det er skandale at PL går på TV2 PL? Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Bra Viaplay finnes.. Med bet på United kan dette bli så spennende at det er fare for at jeg blir trøtt på arbeid imorgen.. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Patetisk. http://www.dagbladet.no/2013/02/13/sport/champions_league/fotball/manchester_united/real_madrid/25737344/ Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Blir Dortmund for min del 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Mange som gikk for gratiskampen, ser jeg. Glimrende utgangspunkt for Dortmund? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Nja... ikke akkurat glimrende. Shaktar er et godt lag som kan bite hardt fra seg på bortebane. Dette blir ikke lekestue for Dortmund. Edit: Da er det offisielt bekreftet at kampene som vises neste uke blir Porto - Malaga og Shalke 04 - Galatasaray. Man må altså betale for å se Arsenal - Bayern og AC Milan - Barca. Jeg har aldri hatt noe imot at Viasat sender en og annen storkamp på nettet, det er sånn det er. Ett sted må de tjene penger og det er mye å hente på at folk kan betale for muligheten til å se storkampene. Dette har de gjort i noen år nå, men dette året føler selv jeg at det blir for mye. Tidligere har det vært relativt jevnt fordelt mellom de store kampene og de middels, men dette er første gang vi ikke får noen store kamper på Viasat4! Greit nok, kampene vises på Viasat Fotball også og det er mange som har kanalpakker fra Viasat, men jeg tipper det er flere som kun har Viasat4. Kan noen bekrefte om denne uttalelsen er rett eller gal: Alle som har Viasat Fotball har Viasat4, men ikke alle som har Viasat4 har Viasat Fotball. Edit 2: Ikke våg å kommenter denne posten dersom din kommentar består av enten "Herregud, ser folk ennå Viasat4" eller "Ser alle kampene på Sky", osv. Ja, etter 50000 poster vi har forstått det, dere ser på Stream/utenlandske kanaler, nå ti still! Endret 13. februar 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fikk bare sett de siste 20 min Shaktar - BVB. Ble ikke mektig imponert, men det bør nok gå greit på Westfalenstadion. Satser på at det blir en bedre kamp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Nja... ikke akkurat glimrende. Shaktar er et godt lag som kan bite hardt fra seg på bortebane. Dette blir ikke lekestue for Dortmund. Edit: Da er det offisielt bekreftet at kampene som vises neste uke blir Porto - Malaga og Shalke 04 - Galatasaray. Man må altså betale for å se Arsenal - Bayern og AC Milan - Barca. Jeg har aldri hatt noe imot at Viasat sender en og annen storkamp på nettet, det er sånn det er. Ett sted må de tjene penger og det er mye å hente på at folk kan betale for muligheten til å se storkampene. Dette har de gjort i noen år nå, men dette året føler selv jeg at det blir for mye. Tidligere har det vært relativt jevnt fordelt mellom de store kampene og de middels, men dette er første gang vi ikke får noen store kamper på Viasat4! Greit nok, kampene vises på Viasat Fotball også og det er mange som har kanalpakker fra Viasat, men jeg tipper det er flere som kun har Viasat4. Kan noen bekrefte om denne uttalelsen er rett eller gal: Alle som har Viasat Fotball har Viasat4, men ikke alle som har Viasat4 har Viasat Fotball. Edit 2: Ikke våg å kommenter denne posten dersom din kommentar består av enten "Herregud, ser folk ennå Viasat4" eller "Ser alle kampene på Sky", osv. Ja, etter 50000 poster vi har forstått det, dere ser på Stream/utenlandske kanaler, nå ti still! Ja, det kan nok stemme. Viasat 4 er en gratiskanal som de fleste har. Jeg har hvertfall ikke Viasat fotball i tillegg. Da blir det pub for å se Arsenal-kampen hvertfall. Mye som er avklart etter halvspilt runde. PSG, Juve, United og Dortmund er alle videre. Så blir det sannsynligvis Malaga, Bayern, Schalke og Barca som går videre neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå