hurdava Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Begynner kampen klokken 21:00 i kveld? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Begynner kampen klokken 21:00 i kveld? 20:45 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Håper på Dortmund, tror på Bayern. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Dette blir bra! To lag som spiller fin fotball, håper på en rettferdig vinner. Men holder en knapp på Bayer, selv om Dortmund er min favoritt! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Bayern fikk tifo men Dortmund fikk ikke? Wtf Uefa! En ting jeg er så jævelig motstander av er adidas sitt finale-draktbytte. Hvorfor skal laget spille i neste års drakt i årets sesong? Man har kommet til finalen i årets drakt, tross alt! Kanskje jeg er den eneste som er veldig prippen på dette... 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Bayern fikk tifo men Dortmund fikk ikke? Wtf Uefa! En ting jeg er så jævelig motstander av er adidas sitt finale-draktbytte. Hvorfor skal laget spille i neste års drakt i årets sesong? Man har kommet til finalen i årets drakt, tross alt! Kanskje jeg er den eneste som er veldig prippen på dette... De fleste lag spiller jo i neste sesongs drakt en kamp eller to på slutten av sesongen. Kanskje flere kjøper drakten om før neste sesong om den blir vist fram? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 En ting jeg er så jævelig motstander av er adidas sitt finale-draktbytte. Hvorfor skal laget spille i neste års drakt i årets sesong? Man har kommet til finalen i årets drakt, tross alt! Kanskje jeg er den eneste som er veldig prippen på dette... Har sett dette tidligere også, men er enig i at det burde vært påbudt å spille med årets drakt ut sesongen. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 De fleste lag spiller jo i neste sesongs drakt en kamp eller to på slutten av sesongen. Kanskje flere kjøper drakten om før neste sesong om den blir vist fram? Nei, det er kun adidas så driver med denne praksisen (rett på meg hvis jeg tar feil). Di har gjort det med bayern dette året, og chelsea i 2008. Hele poenget er jo seff å selge flere drakter, men hva om bayern taper i neste års drakt? Ville du som supporter kjøpe en taper drakt? Imo. så representerer hver drakt en epoke, hver drakt representerer en sesong. Man skal ikke bytte drakter iløpet av en sesong. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Enig med kommentatoren, der skulle Ribery vært sendt i dusjen. Redninga av Weidenfeller der! Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Heldig som slipper et kort der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Håper på drama, men ikke at kampen skal ødelegges av sånne ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Høy kvalitet på keeperspillet til begge sider her. Endret 25. mai 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Høy kvalitet på keeperspillet til begge sider her. Helt latterlig, faktisk. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Fortsetter Robben å "storspille" får han sitte å furte på banketten i år også. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Konge kamp så langt, dette er som å se El Clásico uten all filmingen. Håper på høy kvalitet i 2. omgang også! 5 Lenke til kommentar
Choppa Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Klassisk Bayern finale med bom på flere 100% sjanser.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Konge kamp så langt, dette er som å se El Clásico uten all filmingen. Håper på høy kvalitet i 2. omgang også! Qft ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå