Mr. President™ Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Bare jeg som synes det er for mainstream å heie på Bayern i finalen? (En eventuell finale for de som er kresne) Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fikk ikke sett kampen, men faen så forbanna deilig det er at pissklubben Real Madrid er ute. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Trodde det var mainstream å heie på Dortmund? I følge enkelte. Endret 30. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Bare jeg som synes det er for mainstream å heie på Bayern i finalen? (En eventuell finale for de som er kresne) Hvem faen bryr seg om hva som er "mainstream" eller ikke? Man heier da på de man liker mest/misliker minst, uavhengig av hvor "mainstream" det måtte være. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har aldri fått med meg at det er "mainstream" å heie på Bayern uansett. Er tydeligvis mye jeg ikke får med meg. Uansett, om det blir Bayern - Dortmund i finalen, da håper jeg Dortmund vinner, rett og slett fordi de spiller jævla morsom fotball. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Samt at de er en jævlig mye mer likandes klubb. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hvem faen bryr seg om hva som er "mainstream" eller ikke? Man heier da på de man liker mest/misliker minst, uavhengig av hvor "mainstream" det måtte være. Woah, ro ned a' mann! Var jo bare et spørsmål. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Mainstream klubbene Bayern og Dortmund, uff ass. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Utrolig morsomt at Dortmund er i finale Veldig nervøse minutter på slutten der! I en eventuell heltysk finale så heier jeg forøvrig på Bayern - den flere år gamle skjorta skal frem. Men det er langt ifra verdens undergang om Dortmund vinner heller (morsom fotball, og mange likandes spillere!), så patriot er jeg nok ikke. Nå skal jeg sende en ordentlig gratulasjon til min tyske Dortmund-venn Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Bildet fra i dag? Nei, det er det nok ikke. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Mainstream klubbene Bayern og Dortmund, uff ass. I forhold til Bayern da Men det er vel favorittene folk flest heier på, eller kanskje fordi Bayern slår Barca. Selv har jeg satset på at Dortmund skulle komme så langt siden slutten av gruppespillet. Men Bayern har overrasket mye gjennom sesongen. Endret 30. april 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Kommer iallefall til å heie på Dortmound i finalen, enten det blir sett på som mainstream eller ikkje. Har sansen for laget og hadde håpe på Barca - Dortmound i finalen. Å nå Barca neppe kommer til Finalen, blir det rett og slett Dortmound. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Liker Dortmund jeg også (sammen med mange). Det er en grunn til at de blir lett likt, og da kan det bli sett på som "mainstream". Og nå er jo Dortmund og Bayern nesten strake motsetninger der Bayern kjører "money talks" og Dortmund-spillere såvidt har råd til ost på brødskiva (figurativt, sett i forhold til resten av fotballverden). Angående kampen ikveld så tror, og håper, jeg at det blir mer av dette. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Jeg håper på Bayern som finalevinnere, til tross for at jeg har sansen for Dortmund, spillerne, spillestilen, og generelt hvordan klubben drives. Men Bayern har alltid vært mitt andrelag siden jeg var yngre, og Oliver Kahn var min store helt. Så jeg må vel finne fram den gamle Bayern drakta jeg har liggende her et sted. Om det dog skulle bli tap i en eventuell finale så er Dortmund det beste laget å tape mot, og føler det er ganske greit. Endret 1. mai 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Ingen Messi fra start. Der forsvant det ørlite håpet Barca hadde. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Da ble kveldens kamp plutselig mindre interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå