Emils. Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jaja, umulig for Real å vinne når Ronaldo er så care face. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Som Spurs fan godter jeg meg litt over at Modric ikke får seg en CL-finale 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Skal tyskerne invadere Wembley? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Herlig. Fy faen så instenst på slutten. Herlig kamp, er ikke mer å si enn det. 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Helt forpult deilig at Real ryker! Beste med det er alle norske spania-lovers som griner nå (og i morgen), og at Ramos ryker ut. Endret 30. april 2013 av theHerd 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Som Spurs fan godter jeg meg litt over at Modric ikke får seg en CL-finale Han kom en kamp lenger enn sist han prøvde da. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Håper Barcelona storspiller i morra, så vi får en like spennende kamp som det her ble. Nå håper jeg Bayern drar det lengste strået, men herregud så deilig det er med spennende fotballkamper. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tror den skaden på Blasblabla var det som redda Dortmund. Fikk roet det hele ned mange hakk og RM mista litt piffen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Jaja, umulig for Real å vinne når Ronaldo er så care face. Han får vende hjem til England igjen da. Blir verken CL-suksess eller gullballen på han i Spania. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Han kom en kamp lenger enn sist han prøvde da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Han får vende hjem til England igjen da. Blir verken CL-suksess eller gullballen på han i Spania. Er ikke mye CL suksess i Manchester for øyeblikket heller da. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) "Next year will be our year" holder på å bli vanlig for Real fansen også. Men de har jo tross alt ventet i over 10 år allerede så de klarer vel enda lenger. Er ikke mye CL suksess i Manchester for øyeblikket heller da. Chelsea rævkjørte jo motstanderene sine og vant fult fortjent. Kommer til å skje mange ganger til ettersom Chelsea er så jævla gode ute i Europa! Endret 30. april 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Er ikke mye CL suksess i Manchester for øyeblikket heller da. Tre finaler på de siste fem årene. Det er tre finaler mer enn Real. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Mourinho sier han er skuffet over Webb som ikke utviser Hummels. Hvilken situasjon er det han prater om? 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Deilig med Real Madrid ut.. Skulle vært ute i åttendelsfinalen, så Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tre finaler på de siste fem årene. Det er tre finaler mer enn Real. Det er sant det. Merkelig at Real ikke klarer å komme til finalene. Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Dortmund-Bayern i finalen da. Tysk finale, da får vi nok se første hel-tyske finale i Champions League. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå