Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2013

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke hvorfor han ikke bare skjøt inn i på nærmeste...målet var helt åpent der og den ville garantert ikke blitt reddet da.

Vet, men han var vel redd for at ballen skulle skli av foten eller noe sånt. Uansett dårlig, skal jo være mål. Hvorfor får vi ikke sett straffesituasjonen med Lewa/Ramos når Lewa heada utenfor.

Lenke til kommentar

Man skulle faen meg tro at lag som har de spillerne Real Madrid har skulle klare å score på de sjansene. Mourinho sa før kampen at han skulle ta på seg skylden, men det at de har klart å bomme på sjanser er rett og slett spillerne sin feil. Helt håpløst!

Hadde vært morsomt å se hvis en Real spiller fikk feilaktig rødt kort (som om de ikke fortjener det) om stillingen var 3-0 til Real og Dortmund scoret mot 10 mann og gikk videre.

Lurer på om Real fansen da hadde sagt til hverandre at de skulle komme seg over det (slik som de sa til oss) eller om de hadde sutret.

Eller slik som dere sa til oss.

Lenke til kommentar

Man skulle faen meg tro at lag som har de spillerne Real Madrid har skulle klare å score på de sjansene. Mourinho sa før kampen at han skulle ta på seg skylden, men det at de har klart å bomme på sjanser er rett og slett spillerne sin feil. Helt håpløst!

Eller slik som dere sa til oss.

Nå har jo ikke Chelsea vært helt "uskyldige" (for å si det sånn) mot United heller. Der har situasjonene gått begge veier i kampene i mellom.

Lenke til kommentar

Det Ramos gjør der er faen meg så kvalmt. Ligger å sutrer, så finner han ut at Real har ballen og spretter opp og fortsetter angrepet som ingenting har hendt.

Nja, såg nå ut som han fikk seg en smell der. Har ikke fått sett situasjonen på ny, men mulig han bare trengte litt tid på å komme seg opp på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...