Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2013

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sagt i flere måneder at Dortmund ikke skal undervurderes. LOL på alle som trodde at de var enkle. Har sagt at siden gruppespillet at de kanskje når finalen og det ser mye lysere ut for dem enn det jeg trodde. Selv om noe på et eller annet vis gå galt nå så loller jeg likevel på Real fansen som trodde det skulle bli "enkelt".

Lenke til kommentar

Finnes det en eneste person (som ikke er tilbakestående) som har trodd at Dormund er lette?

På begynnelsen av sesonge ja (greit nok), rett etter gruppespillet var det fortsatt en del som trodde de var enkle selvom de endte på 1. i dødens gruppe og hadde null tap (still). Spesielt Real fansen virket overlegne før kampen i Dortmund. Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Det var så vidt Dortmund klarte å komme videre mot Malage, men de er uten tvil gode. Det er de fleste lag som kommer til semifinalen i CL. Men 3-0 er ikke umulig. En av verdens beste fotballspillere spiller på Real Madrid, som sitter på verdens beste trener. Real Madrid var forferdelige mot Dortmund sist, og hvis alt stemmer for Real Madrid i dag så er ikke 3 mål mye. Tror Ronaldo alene fint kan sette alle 3 målene.

Lenke til kommentar

Faen altså, trodde Bayern spilte i kveld så jeg valgte å droppe kampen til fordel for film, siden Bayern ikke er så jævlig viktig. Liker virkelig Dortmund og var sikker å at de spilte i morgen. Kjipt.

Håper det blir en pisskjip kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...