AllFather Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Sarkasme ? Noen som vet hvorfor ikke Messi spillte i dag forresten? Er han fremdeles ute med skade? Synd for Barcelona isåfall, får håpe han er spilleklar til returoppgjøret. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det der må jo være rødt til Alba!! Han kunne jo drept ham!!! Velfortjent seier til Bayern. Men tror Barca kunne hatt en sjangre på Camp Nou om dommerne ikke hadde bæsja så til de grader på lokket ved to mål. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Får tårer i øynene. Dette er gull! THIS! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Noen som vet hvorfor ikke Messi spillte i dag forresten? Er han fremdeles ute med skade? Synd for Barcelona isåfall, får håpe han er spilleklar til returoppgjøret. Han burde ikke spilt idag, men han gjorde det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Noen som vet hvorfor ikke Messi spillte i dag forresten? Er han fremdeles ute med skade? Synd for Barcelona isåfall, får håpe han er spilleklar til returoppgjøret. Haha, jeg digger det. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jøss, her var det mange Barcahatere. 3 Lenke til kommentar
nylagdbruker1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Kjipt at dommerne ødelegger returoppgjøret totalt da, men får håpe på en målfest på Camp nou 1 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Kjipt at dommerne ødelegger returoppgjøret totalt da, men får håpe på en målfest på Camp nou Enig! Kampbildet hadde sett totalt anerledes ut, hadde dommeren dømt riktig. Men skal ikke ta ifra Bayern noen ting, så jeg får bare gratulere, selvom det gjør vondt. Hvem vet, kanskje Dortund slår ut Real? Det hadde vært noe! 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Scorer Bayern bare ett mål på Camp Nou, så må Barcelona score intet mindre enn 6 mål... mot dette Bayern München-laget. Skjer ikke. Holder Barcelona derimot nullen så er det mulig! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Enig! Kampbildet hadde sett totalt anerledes ut, hadde dommeren dømt riktig. Men skal ikke ta ifra Bayern noen ting, så jeg får bare gratulere, selvom det gjør vondt. Hvem vet, kanskje Dortund slår ut Real? Det hadde vært noe! Hadde dommerne dømt riktig, hadde vel kanskje ikke utfallet vært så annerledes. Ble vel fort vekk snytt for et par straffer, Bayern. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Jeg føler hands-situasjonen ville vært billig sammenlignet med obstruksjon og offside. Endret 23. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Enig! Kampbildet hadde sett totalt anerledes ut, hadde dommeren dømt riktig. Men skal ikke ta ifra Bayern noen ting, så jeg får bare gratulere, selvom det gjør vondt. Hvem vet, kanskje Dortund slår ut Real? Det hadde vært noe! Må ikke glemme at Bayern ble snytt for et par straffer også da. Dommeren var håpløs begge veier. 1 Lenke til kommentar
nylagdbruker1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Straffe er ikke nødvendigvis mål, og mener vel egentlig at bare en av de handsene burde vært straffe. Godt mulig jeg tar feil dog, men at det ene målet ikke ble annulert er jo helt på trynet, hva i helvete for en takling var det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Jeg føler handsnsituasjonene ville vært billig sammenlignet med obstruksjon og offside. Den på Pique er rimelig klar i hvert fall. Alexis sin var heller tvilsom, men jeg har sett dommere som har blåst på de også. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hadde dommerne dømt riktig, hadde vel kanskje ikke utfallet vært så annerledes. Ble vel fort vekk snytt for et par straffer, Bayern. Nå vet du like godt som meg at de straffesituasjonene var meget tvilsomme. Ikke feil å la spillet gå videre, heller ikke feil å blåse straffe. Det er situasjoner som går begge veier. Ett offside mål og en håndballsperre er IKKE det. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 hvem bryr som om hva som skjer mellom Bayern og Barca, alle vet jo at Madrid vinne hele dritten Lenke til kommentar
nylagdbruker1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 hvem bryr som om hva som skjer mellom Bayern og Barca, alle vet jo at Madrid vinne hele dritten For guds skyld nei. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 hvem bryr som om hva som skjer mellom Bayern og Barca, alle vet jo at Madrid vinne hele dritten Real blir voldtatt av BVB! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Nå vet du like godt som meg at de straffesituasjonene var meget tvilsomme. Ikke feil å la spillet gå videre, heller ikke feil å blåse straffe. Det er situasjoner som går begge veier. Ett offside mål og en håndballsperre er IKKE det. Greit å ignorere det og fokusere på det som gikk mot Barca. Er sånn vi fleste fotballsupportere reagerer etter en kamp, når man føler seg snytt av dommeren. Lenke til kommentar
nylagdbruker1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Greit å ignorere det og fokusere på det som gikk mot Barca. Er sånn vi fleste fotballsupportere reagerer etter en kamp, når man føler seg snytt av dommeren. Er jo overhodet ikke det han sier. Uansett straffe er ikke nødvendigvis mål, men den offsiden ble mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå