Herr Brun Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Dortmund scorer ikke to mål på 5 min. Sikker? 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ler høyt av Latias. Fantastisk. Han er ikke den første som selger skinnet før bjørnen er solgt, er ganske vanlig å tenke slikt. Real og Dortmund da. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Latterlig dømming i kampen, men det beste laget kom heldigvis vidare. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 For en slutt på kampen i Tyskland :o Tja, andre målet til Malaga er vel ikke helt etter boken det heller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Sikker? Du var jo nesten like kjepphøy på den der selv. Men fy faen så deilig å ta feil. Blir helt ellevilt med dem i semien. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Morro hvordan alle plutselig har blitt BvB- supportere. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Fy faen for en vill kamp! Hærlig Lenke til kommentar
toreae Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Men skulle det vært rødt til Dortmundspilleren etter episoden på sidelinjen? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Morro hvordan alle plutselig har blitt BvB- supportere. Uansett hvem man støtter, så setter man pris på god fotball, og det er ingen tvil om at BvB er en fryd å se på! Har hatt et øye for Dortmund siste to årene, og det er det nok mange flere som har fått. Jeg håper på Dortmund - PSG i finalen jeg. Håper Zlatan og Beckham putter i morgen. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 "Two wrongs doesn't make one good" - Jan Åge Fjørtoft 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Morro hvordan alle plutselig har blitt BvB- supportere. Hvem har blitt det? Lett å sympatisere med dem på grunn av måten klubben drives på og den nydelige fotballen de står for. Skulle gjerne hatt Malaga videre også (som tross økonomiske problemer gjør en formidabel jobb både i hjemlig serie og i Europa), men helt greit at Dortmund trekker det lengste strået. For en gangs skyld vil de fire beste lagene i Europa faktisk være representert i semifinalen (Dortmund, Real, Bayern og Barca). Gleder meg allerede til trekningen på fredag, blir noen klassiske oppgjør uansett hvem som møtes. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 "Two wrongs doesn't make one good" - Jan Åge Fjørtoft Hørte også den, måtte le litt! Går nok ikke i glemmeboka med det første. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Det som også er pussig er hvordan absolutt ingen fordrar Chelsea eller City, men elsker PGS... Endret 9. april 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det som også er pussig er hvordan absolutt ingen fordrar Chelsea eller City, men elsker PGS... Hadde PSG vært i PL hadde nok pipa hatt en annen lyd. PSG er kjøpelag deluxe, men når de har Zlatan og Beckham, så klarer jeg ikke mislike de. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Noen som vet hva han prater om? This is my official twitter account , president of Malaga C.F Abdullah N Al Thani @ANAALThani This is not football, but racism and clear of all Abdullah N Al Thani @ANAALThani I hope to open a thorough investigation UEFA regarding the Spanish club out this way Which does not affect the spirit of sport Abdullah N Al Thani @ANAALThani Thank you very much for the team you have been Champions On the pitch I'm sorry to go out this way injustice and racism Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hoho, sykt deilig av Dortmund! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det som også er pussig er hvordan absolutt ingen fordrar Chelsea eller City, men elsker PGS... Som han over her nevner, så er det nok nettopp fordi de ikke spiller i PL. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg liker ikke PSG, eller jeg likte de sånn da jeg fulgte litt Fransk fotball for vel 10årsiden. Men nå er det ett emiraterlag om dere skjønner. De oljepengene der ødelegger fotballen! Ellers en drøy kamp på Westfalenstadion!! Rimelig grei tifo fra BVB supporterenes side også. Er vel "kun" 18.000 på kortsiden der nå siden ståplasser ikke er lov i CL. I vanlig seriekamper er det 25.000 mennesker der! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå