Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Fint mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Morsomme kamper i kveld. De fleste regner vel med to seire til bortelagene, men så enkelt blir det ikke. Jeg trekker dette tilbake. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg trekker dette tilbake. Hvorfor quoter du deg selv hele tiden? Er vell ikke nødvendig eller? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Dårlig keeperspill gir PSG ledelsen. Fint spill og da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Hvorfor quoter du deg selv hele tiden? Er vell ikke nødvendig eller? Fordi det var relevant til mitt tidligere innlegg? Målet var strengt tatt ikke særlig pent. Gikk rett på keeper, han burde ha klarert ballen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Spillet før skuddet var ganske fint synes jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Spillet før skuddet var ganske fint synes jeg. Joda, var mer rettet mot folka over på siden som mente at selve målet var pent. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Er ikke forspillet til målet med i beregningen når man snakker om fine mål da, Latias? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Alle vet jo at det fineste ved et mål er de siste 67 centimetrene ballen beveger seg før den krysser linja. Forresten, hvorfor klager der epå bildekvaliteten på Viasat4? Jeg ser helt fint, jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Fair enough. Jeg driver og ser Celtic-kampen, så fikk ikke sett annet enn reprisen av avslutningen. Svakt keeperspill. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Interessant at valencia har sin egen Ramsey i ever banega Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Burde man spille ballen ut når en spiller ligger nede, man jager mål og det ikke er hodeskade? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Wow, for en idiot Verratti er. Pådrar seg ett veldig unnødnvendig gult kort og må stå over neste kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Burde man spille ballen ut når en spiller ligger nede, man jager mål og det ikke er hodeskade? Hvis det ser alvorlig ut så bør man kanskje gjøre det. Ellers er det bare å fortsette til dommeren blåser slik Liverpool gjorde mot City. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Problemet er at spillere ligger nede å skriker som om de skulle til å føde, når det egentlig er ingenting. Greit når dommer sier hva man skal gjøre slik som i Liverpool-kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Problemet er at spillere ligger nede å skriker som om de skulle til å føde, når det egentlig er ingenting. Greit når dommer sier hva man skal gjøre slik som i Liverpool-kampen. I så fall er det bare å spille til fløyta går. Grunnregelen i fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Er han derre Alex den samme som var på Chelsea for noen sesonger siden? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Er han derre Alex den samme som var på Chelsea for noen sesonger siden? Ja. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Forresten, hvorfor klager der epå bildekvaliteten på Viasat4? Jeg ser helt fint, jeg Du ser vel på den vanlige, Viasat har vel ikke Viasat 4-kanalen i HD? Sammenligner du dette med kvaliteten på Tv2s PLHD-kanaler så er det veldig lett å se hvor dårlig kvaliteten på Viasat 4 faktisk er. Men selv uten HD-signaler burde kvaliteten vært bedre. Forferdelig skurring i bildet hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå