Stefan_B Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Her er det Real Madrid - Galatasaray. Ene og alene på grunn av King Didier! Ikke King Eboué? Malaga-Dortmund blir herlig. En rekke spennende spillere hos begge lag. Håper på Isco-magi. Slik jeg ser det så håper jeg på magi fra begge sider. Kjipt at de endte mot hverandre da både Malaga og Dortmund er lagene jeg heier på i årets Champions League bortsett fra Arsenal. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Malaga - Dortmund er mitt soleklare valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hva skal jeg se? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg ser Real. Fordi Viaplay sender den i HD. (Hvorfor de ikke sender den andre i HD er meg en gåte. Er det bare jeg som er noob?) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Ronaldo er så deilig! For en chip! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ronaldo ser på målet i et milisekund, konsenterer på ballen og setter den iskaldt over keeper. Deilig scoring! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Irriterer meg at jeg ikke orket å bytte over til Real-kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Dortmund eier kampen totalt. Malaga ser tafatte ut offensivt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Benzema! Game over. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Synes Dortmund er ekstremt suspekte bak. Malaga får altfor mye tid til å utrette ting når de først kommer innenfor 30 meter av målet. Offensivt mangler de også presisjon, selv om de selvfølgelig er langt bedre enn de fleste lag på å spille ball. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Higuain med spikeren i kista. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Auda. Dommerblemme der. Skulle vært straffe, ikke gult kort for filming. Endret 3. april 2013 av Alastor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Sjeldent norske dommere går av banen uten å gjøre feil, i kveld er ingen unntak. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jepp, Moen gjør sitt for å opprettholde det gode ryktet norske dommere har i Europa. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 To gule kort med vilje for Real Madrid. Helt ok, de beste spillerne bør være med i semi/finale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Skuffet over Dortmund. Kjedelig 2. omgang. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Fint å se Malaga holde nullen, håper på det beste i Tyskland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå