Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2013

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der skulle Ribery hatt rødt.

Uten å ane hva han mener, så tenker eg at hvis et lag sutrer og klager veldig mye på dommerne så kommer ikke akkurat tvilen det laget til gode....

Med den logikken har United seg selv å takke at de ikke fikk straffe mot Spurs på Old Trafford, var ikke akkurat lite sutring over dommeren da.

Jeg ser poenget, men stiller spørsmålstegn ved logikken.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Ønsker du å utdype hvorfor det er Barca sin egen skyld at dommeren dømmer feil?

Ikke deres feil at han dømmer feil, men deres feil at dødballen oppstod til å begynne med. To Barca-spillere kolliderte, og de brukte sånn ca. 2-3 minutter på å stå rundt dommeren og klage. Null konsentrasjon. Ikke overraskende at målet kom liket etter.

Lenke til kommentar

Ikke deres feil at han dømmer feil, men deres feil at dødballen oppstod til å begynne med. To Barca-spillere kolliderte, og de brukte sånn ca. 2-3 minutter på å stå rundt dommeren og klage. Null konsentrasjon. Ikke overraskende at målet kom liket etter.

Det fjerner jo fortsatt ikke faktumet at de ikke kan noe for at dommeren tar feil, uansett hvor ukonsentrerte de er.

De er vel ikke de første som har klaget/sutret unødvendig over en dommer-avgjørelse.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Der skulle Ribery hatt rødt.

Med den logikken har United seg selv å takke at de ikke fikk straffe mot Spurs på Old Trafford, var ikke akkurat lite sutring over dommeren da.

Jeg ser poenget, men stiller spørsmålstegn ved logikken.

Ikke min logikk, bare en teori.

Skjønner heller ikke helt hvorfor det skulle utelukkes med et eksempel med United?

Kan ikke United brukes i teorier og logikker?

Lenke til kommentar

Ikke min logikk, bare en teori.

Skjønner heller ikke helt hvorfor det skulle utelukkes med et eksempel med United?

Kan ikke United brukes i teorier og logikker?

Jeg så ikke logikken i den nevnte teorien, det er ikke logisk at et lag "har seg selv å takke" fordi de klager til dommeren.

Det er to dommere i den situasjonen som ikke ser den, og den som har det største ansvaret for å se situasjonen er vel ikke samme dommer som blir klaget på?

Usikker på om jeg forsto helt hva du mente med den siste biten, men jeg brukte jo faktisk United som et eksempel fordi de kan brukes, jeg tenkte det var mer nærliggende å ta et eksempel fra en kamp United-supportere har i minnet og kanskje derfor kan se hva jeg mener.

Det har med saklighet og praktiske årsaker å gjøre, ikke noen annen grunn.

Lenke til kommentar

Bayern er virkelig på fremmarsj! Og med tanke på at Guardiola tar over laget til høsten, kan dette laget fort ta tronen fra Barcelona som verdens beste klubblag.

Eneste som blir kjipt med Guardiola som sjef er at Bayern trolig vil spille langt kjedeligere fotball.

Ellers: Hva slags kamp skal folket følge med på i kveld? For meg er det ingen tvil. Malaga - Dortmund er kampen jeg skal fulge med på. Isco, Götze, Reus og Lewandowski på samme bane? Må jo bare bli bra.

Lenke til kommentar
Ellers: Hva slags kamp skal folket følge med på i kveld? For meg er det ingen tvil. Malaga - Dortmund er kampen jeg skal fulge med på. Isco, Götze, Reus og Lewandowski på samme bane? Må jo bare bli bra.

Her er det Real Madrid - Galatasaray. Ene og alene på grunn av King Didier!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...