confusus Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 God dag, vi holde rpå med et prosjekt på skolen fortiden , og vi skal bruke vmware View 5 for å kunne bruke zero klients og tynnklienter. det jeg lurer på er. hvilken vmware program vi trenger da? fant noe om Vcenter server , men er den nødvendig? og hva skal den da bli brukt til? problemet i hovedsak er at Vcenter server ikke finnes trial på, men på nesten alt annet. Mvh, Confusus Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Vmware ESXI 4.1, 5`ern koster. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 @Admiral-K: Har de endret noe med prisingen på ESXi 5? Jeg har nemlig ESXi 5, og det var helt gratis da jeg lastet ned og ordnet lisens fra VMware. (Gratis inntil 1 CPU-socket og 32GB RAM). 1 Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 @Admiral-K: Har de endret noe med prisingen på ESXi 5? Jeg har nemlig ESXi 5, og det var helt gratis da jeg lastet ned og ordnet lisens fra VMware. (Gratis inntil 1 CPU-socket og 32GB RAM). Har gratis ESXi 5 lisens på 2 stk cpu-socket og 32GB ram. 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ah, ser det nå. Mente jeg hadde lest et sted at man var begrenset til én socket, men det er visst ikke slik likevel. Takker for oppklaringen. Og den er altså fortsatt gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå