Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg utfordrer deg; bli en supersjekker! Prøv, og fortell dine erfaringer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener denne lista er bullsh!t. Alle kan være som de er, ingen trenger å forandre sin væremåte for å finne noen man er glad i!

 

Har ingen planer om å bli en arrogant drittsekk, jeg skal være meg selv, 100%.

 

Synes lista var veldig bra jeg! Selv om du skal være deg selv handler det om å fange oppmerksomheten til noen. Så etterhvert som ting utviklser seg ser man fort om man er match.

 

Man kan jobbe med ting som feks å ikke snakke for mye om seg selv osv.. . ;)

Lenke til kommentar

Jeg mener denne lista er bullsh!t. Alle kan være som de er, ingen trenger å forandre sin væremåte for å finne noen man er glad i!

 

Har ingen planer om å bli en arrogant drittsekk, jeg skal være meg selv, 100%.

 

Problemet med det synet er at ganske mange folk har mindfucks og begrensende overbevisninger til over pipa, noe de gjerne har hatt såpass lenge at de er overbevist om at de "er sånn." Da ender man fort opp med folk som snakker og handler gjennom frykt, antagelser og fordommer, og lar være å si det de virkelig mener fordi de antar at det kan få (gjerne urealistiske) konsekvenser. Og når man handler ut ifra antagelser og fri fantasi, er man da "seg selv?"

 

Sånn ut av ren nysgjerrighet; Hvorfor nevnte du "arrogante drittsekker?" Det er ingen ting i denne tråden som tilsier at man ender som en arrogant drittsekk hvis man forsøker å få litt flere kryss på plusslista.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn ut av ren nysgjerrighet; Hvorfor nevnte du "arrogante drittsekker?" Det er ingen ting i denne tråden som tilsier at man ender som en arrogant drittsekk hvis man forsøker å få litt flere kryss på plusslista.

Men frå ein annan side; har de møtt ein arrogant dritsekk som oppfyller det store fleirtalet av punkta på minus-sida?

Lenke til kommentar

Men frå ein annan side; har de møtt ein arrogant dritsekk som oppfyller det store fleirtalet av punkta på minus-sida?

 

Med tanke på hvor mange av de punktene som ramler ut hvis man faktisk er det jeg definerer som en arrogant drittsekk - Nei. Jeg kjenner imidlertid flere som oppfyller det store flertallet av plusspunktene uten å være hverken arrogant eller drittsekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på hvor mange av de punktene som ramler ut hvis man faktisk er det jeg definerer som en arrogant drittsekk - Nei. Jeg kjenner imidlertid flere som oppfyller det store flertallet av plusspunktene uten å være hverken arrogant eller drittsekk.

Som korkje er arrogante og dritsekkar mot deg, eller heilt generelt?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Plusslisten: Tiltrekkende egenskaper

- Du tar utgangspunkt i at jenter/gutter er interessert i deg, uten og være arrogant.

- Holder øyenkontakten.

- Prater med kjente og ukjente i alle situasjoner.(Til en hvis grad)

- Engasjer deg og er interessert i mennesker rundt deg.

- Har mye selvironi.

- Ha useriøse samtaler og flørter mye.

- Tar ansvaret for at kommunikasjonen mellom deg og jenta/gutten er bra.

- Du er en god lytter.

- Gjør det du kan for at folk rundt deg skal føle seg bra.

- Du er ærlig, og gir ikke falske forhåpninger.

- Har respekt for jenter og mennesker generelt.

 

Minuslisten: uattraktive egenskaper

- Du er redd for pinlig stillhet.

- Du fikler med hendene og ting som viser tydelig nervøsitet.

- Du viser for mye interesse.

- Du har mer fokus på å prestere enn å være i nuet og kose seg

- Du tar ingen sjanser og er for feig.(Til en hvis grad)

- Du viser at du er interessert i forhold for tidlig (det fjerner spenning )

 

 

Morro utfordring, skal prøve så godt jeg kan og havne på pluss siden. Går utrolig bra og snakke med jenter når jeg blir kjent med dem osv.

 

Problemet mitt er at jeg ikke tørr og snakke til nye jenter jeg møter.

Lenke til kommentar

Etter min erfaring, som en person som utelukkende hører til på plusslisten så blir jeg sjekket opp av både damer og menn jevnlig mens jeg er ute og tar en pils, leser på en benk og stort sett alle andre mulige anledninger der det er andre mennesker enn meg selv tilstede. Personlig har jeg alltid vært sånn så jeg vet ikke om jeg kan anbefale å forandre på din personlighet ettersom jeg ikke er kjent med noe annet.

 

Jeg har også lagt merke til at i nesten hvert eneste tilfelle så er disse personene som uttrykker sin seksuelle og sensuelle interesse personer som også er enten hovedsaklig på plusslisten eller eksklusivt på plusslisten, altså fører dette til at "make"eliten vil holde seg for seg selv da de aller mest attraktive personene selvfølgelig vil finne seg en like attraktiv make, i god sosialdarwinistisk ånd.

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...