cannibalguppy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Nå roter du fælt; 12.8WHQL er fremdeles den beste driveren for 2 stk 7970 i BF3. og den driveren kom ut i August. 12.11 gjorde att singelkort fikk en skikkelig boost, men det gjaldt ikke CFX. Jeg har prøvd HVER eneste driver fra jeg kjøpte kortene ved release, og jeg har alle 34 driverne som er gitt ut, Beta som WHQL. Og som en liten sidenote til deg: jeg fikk høyere og mer stabil fps i bl.a BF3 med 2 stk 7970 @ 1150/1600 enn med 2 stk EVGA GTX 670 SLI overklokket til 1250/1700, dette var i starten av August, før 12.8 WHQL driveren hadde kommet. Kan jeg få spørre hvor du henter alt dette tullet ditt fra? Du vet at AMD kort ikke kunne konkurere i det hele tatt med Nvidia på bf3 før november? Så slutt med ditt eget tull. Nå er AMD driverne ok men det har tatt et år før de kom dit hvor Nvidia var fra start. Ikke akkuratt raskt. Kortene som sagt er ekstremt bra og har vært det fra start. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Han troller alltid. I andre tråder så har han opp til quad-cf/sli på alle markedets skjermkort. Han er bare en syyk nVidia-fanboy. Kjøp det en får mest for pengene på, uansett merke. Edit: Kanskje jeg overdrev litt, men helt særiøst, bare litt. Another fanboy... er ingen "fanboy". men er ikke min feil at f.eks nvidia og intel stort sett igjennom tidene har laget bedre produkter...og ja jeg hadde AMD når de var best...desverre var det ikke så lenge. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Det veldig mange glemmer når dem sammenligner ytelsen mellom hd 7970 og GTX680 er at 7970'en ikke bare er fokusert på spilling. Hadde bare AMD klart å fikse opencl compilern deres :/ Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Du vet at AMD kort ikke kunne konkurere i det hele tatt med Nvidia på bf3 før november? Så slutt med ditt eget tull. Nå er AMD driverne ok men det har tatt et år før de kom dit hvor Nvidia var fra start. Ikke akkuratt raskt. Kortene som sagt er ekstremt bra og har vært det fra start. For noe vås. Jeg kjøpte 2 stk EVGA GTX 670 SLI FTW i August og prøvde de i BF3, og 7970 kortene var rett å slett bedre. Mer stabil, og høyere fps. Tror du jeg hadde jeg hadde sendt inn igjen 670 kortene hvis de hadde vært bedre? jeg spiller en del BF3 bare så det er sagt. nvidia driverne ble lagt inn på en fresh windows install, og jeg fikk lik score i heaven og vantage sammenlignet med 7970 kortene, så det er ingenting som tyder på att det var noe feil her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1412363&view=findpost&p=19529518 Her la jeg inn en post da jeg hadde 670 kortene. Men jeg spør deg igjen, hvor får du alt våset ditt fra? Endret 12. februar 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) er ingen "fanboy". men er ikke min feil at f.eks nvidia og intel stort sett igjennom tidene har laget bedre produkter...og ja jeg hadde AMD når de var best...desverre var det ikke så lenge. Dette er en tråd om amd skjermkort. Intel har ikke noe å gjøre her. Når det gjelder amd/ati grafikk, er det din feil, hvis du ikke får de til å fungere. Nooberror Endret 12. februar 2013 av lucky666 3 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvis nyheten vi fikk severt for en tid tilbake stemmer, om at hele 8xxx serien var rebranding av 7 serien så er vi vel like langt??? bortsett fra at AMD sitter igjenn med litt ære 8xxx serien blir ikke solgt på vanlig måte. Kun som oem produkter. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Feilpost Endret 13. mars 2013 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) *snipp* Livet er for kort til å diskutere med cannibalguppy. La det være. Sett heller på noe avslappende musikk. OT: Har du linky til noen tester med single GTX 680 vs. single HD7970 med nye(re) drivere? Ut fra den generelle oppfatningen er kanskje ikke denne helt oppdatert lenger. Endret 12. februar 2013 av Ar`Kritz 3 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Livet er for kort til å diskutere med cannibalguppy. La det være. Sett heller på noe avslappende musikk. OT: Har du linky til noen tester med single GTX 680 vs. single HD7970 med nye(re) drivere? Ut fra den generelle oppfatningen er kanskje ikke denne helt oppdatert lenger. AMEN!!! Igjen... Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Dette er en tråd om amd skjermkort. Intel har ikke noe å gjøre her. Når det gjelder amd/ati grafikk, er det din feil, hvis du ikke får de til å fungere. Nooberror å ja, så det er min feil at amd sine kort fungerer dårligere en nvidia sine i spillene jeg spiller...ok... idiot.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Litt oppdatert informasjon fra pcworld. TL;DR The company plans to clarify its 2013 plans for the Radeon brand later this week. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 å ja, så det er min feil at amd sine kort fungerer dårligere en nvidia sine i spillene jeg spiller...ok... idiot.. Gidder ikke å diskutere med deg før du har fylt 14... 3 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Gidder ikke å diskutere med deg før du har fylt 14... ler av deg..tror du vet alt..lol...er nok eldre en deg.. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 ler av deg..tror du vet alt..lol...er nok eldre en deg.. Er nok ikke det... 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Ser ikke hvordan dette er "kjipe saker". Nåværende generasjon holder i lange baner. Ser ingen grunn til å oppgradere mitt 7950. Endret 14. februar 2013 av Okeho Lenke til kommentar
Mheetu Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ser ikke hvordan dette er "kjipe saker". Nåværende generasjon holder i lange veier. Ser ingen grunn til å oppgradere mitt 7950. Det er fordi du har 7950. Andre folk har andre grafikkort, men synes ikke ytelsen til denne generasjonen vs forrige forsvarer det å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ser ikke hvordan dette er "kjipe saker". Nåværende generasjon holder i lange baner. Ser ingen grunn til å oppgradere mitt 7950. Hvis man spiller nye spill med 1920x1080(/1200) oppløsning, og med AA og AF, så må det faktisk være såpass ytelse som man får av et 7950. Så er det noen som spiller med flerskjermsoppsett, og nye spill vil kreve stadig mer av skjermkortet. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Microsoft har sikkert betalt AMD for å vente, slik at PC ikke får kraftigere specs enn neste gen Xbox før den lanseres. Folk flest bryr seg ikke om specs. De som gjør det utgjør en forsvinnende liten gruppe. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Kanskje returnere til gammel storhet som 9700. Det var saker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå