KatrinaS Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei. Jeg sover godt hver natt, og har ingen problemer med å stå opp. Alt er bra. Bortsett fra når jeg kjører bybuss. Det er det eneste unntaket. Jeg blir aldri trøtt til vanlig, bortsett fra da. Hver gang jeg kjører buss, er det en kamp om å holde seg våken. Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Fordi det er kjedelig.... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hold deg opptatt med noe. Spill et spill og hør på musikk, så blir du ikke søvnig Lenke til kommentar
E Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Har det same "problemet". Sovner nesten bedre på buss enn hjem i senga av en eller annen grunn. Jeg bruker vanligvis se videoer på youtube eller spille spill på telefonen for å holde meg våken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg sovner alltid i bil eller buss. Hver gang. Gjør ikke noe om turen bare er på to minutter. Fly derimot? Nei, aldri. Ikke engang når jeg skulle til andre siden av jordkloden. Asia, altså. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg tror det er på grunn av lyden og at man er sammen med flere mennesker - trygghet og en lyd som er søvndyssende. Feks, når jeg ikke får sove hjemme så setter jeg gjerne på en dokumentar elns. Ofte er det en monoton stemme som forklarer ett eller annet, best er det om jeg setter på noe som forklarer noe utrolig. Feks så synes jeg ancient aliens fra National Geographic oppmuntrer hjernen til å produsere fantasibilder som jeg sovner til - rett inn i en drøm. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Dagens i-landsproblem! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Classic 1st world problem. Lydbøker ble løsningen for min del. Da kan jeg sitte og døse, samtidig som jeg "får noe" ut av tiden. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Uansett hva jeg gjør, blir jeg sinnsykt trøtt. En gang datt jeg nesten ned på gulvet pga av at jeg sovna. Jeg spiller vanligvis på mobilen, og hører på musikk og. Ingen forskjell. Bussruten er også på 40 minutter, og 30 av de er en kamp mot søvnen. Hvis jeg først sovner, sover jeg gjennom halve byen. Men ja, det er nok den jevne summingen fra motoren som gjør meg/folk søvnig. Dette gjelder også på tbanen. I bil og fly osv. er jeg lys våken. Merkelige greier. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Sett på vekkerklokke på mobilen så den går av litt før du skal av Jeg sovner alltid i bil eller buss. Hver gang. Gjør ikke noe om turen bare er på to minutter. Fly derimot? Nei, aldri. Ikke engang når jeg skulle til andre siden av jordkloden. Asia, altså. Sovna før takeoff en gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hei. Jeg sover godt hver natt, og har ingen problemer med å stå opp. Alt er bra. Bortsett fra når jeg kjører bybuss. Det er det eneste unntaket. Jeg blir aldri trøtt til vanlig, bortsett fra da. Hver gang jeg kjører buss, er det en kamp om å holde seg våken. Hvorfor skjer dette? Fordi det er god fjøring i bussen og du blir vugget i søvn? I kombinasjon med skinnseter, god benplass høgt sete og 23 grader på webastoen er du garrantert å sovne om du sitter i ro. Spesielt ved litt lengre turer, ja med mindre bussjåføren kjører en smule ubehagelig. Tror nok det er ganske normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå