AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei, har vært syk i 4 dager og dermed vært borte fra jobb. Har blitt bedre nå etter helga. Hvordan er det da med legeattest? Har bestilt time hos fastlegen, men har ikke like tydlige symptomer nå som da jeg var syk. Hvordan vil dette fungere? Har ikke fått legeattest før, så vet ikke helt hva jeg kan forvente? Og hvor mye pleier det å koste? Takk for svar Anonym poster: 6d7374469a5914d1f919958a7366add9 Ikke mulighet for å redigere(?) Hvordan er det altså med legeattest når jeg ikke er syk lenger vil vel egentlig spørsmålet være. Anonym poster: 6d7374469a5914d1f919958a7366add9 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Koster nesten ingenting med mindre det er en tannlege, dessuten skal det omtrent ingenting til for å få en legeattest her til lands. Du har ikke mulighet til å redigere som anonym. Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Legeattest og sykemelding er 2 forskjellige ting. Legeattesten er nok grei å få av fastlegen selv etter at du er blitt frisk. Sykemelding som går tilbake i tid er legene mye mer restriktive med, og du bør har tydelige tegn på sykdom for å få dette. Det eneste du betaler for er egenandel for legekonsultasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå