Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Kjøpte en Honda Accord 1991 av en kompis siden han skulle ha ny. Den går klokkefint, men eneste jeg lurer på er angående reg.reima Det står i service heftet at den ble byttet i 1998 på 75000 km også står det at det var gjort en HOVEDSERVICE i 2004 på 145000 km. Men det sto ikke om reg.reim ble bytta, men foran i Serviceheftet står det at reg.reim og alt skal skiftes på HOVEDSERVICE. Da kan jeg gå ut i fra at den ble byttet da? Bilen er nå på 210000 km så har vel til gode 20-30k km før den tar kvelden og tenkte det var da et godt kjøp. Den går som sagt klokkefint på veien og har veldig lite rust osv. Endret 20. mars 2017 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Nå vet jeg ikke åssen det er med honda regreimer, men på vw passat så annbefales det å bytte hvert 5 år eller 90 tusen km Det har jo gått mer enn 5 år , og gummien holder jo ikke forever. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 100. 000 eller fem år tror jeg det avr på disse bilene (uten at jeg skal si det sikkert). Selv om bilen har gått under 100. 000 siden sist bytte, er det allikevel over 5 år siden sist. Du må da enten bytte reg. reim, eller kjøre med den til den ryker (og bilen mest sannsynlig er vrak). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå