BBC Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Noen måte å forhindre at programmer i W2K stjeler fokus. Mener å ha vært borte i en innstilling i TweakUI/XP eller lignende, men finner det ikke igjen. Litt greit å kunne se fullscreen film uten at ett å annet program popper opp. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Quote: On 2002-02-13 02:48, borre skrev:Noen måte å forhindre at programmer i W2K stjeler fokus. Mener å ha vært borte i en innstilling i TweakUI/XP eller lignende, men finner det ikke igjen. Litt greit å kunne se fullscreen film uten at ett å annet program popper opp. Hm. Slik jeg forstaar det, er du ute etter en maate aa gi et program sitt frame window innstillingen "OnTop" - uten at dette er programert inn i programmet fra starten av. I tillegg vil du at ALLE dingsebomse-vinduer( modal dialog bokser inkludert ) ikke skal kunne poppe opp OVER programmet ditt med innstillingen OnTop. *Kloer seg i hodet*. Vel... Jeg har vel ikke et godt svar paa dette, men WindowBlinds lar deg gi et program OnTop. Du kan laste ned on test-versjon fra http://www.stardock.com. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Tja... jeg har jo allerede WindowBlinds, men kan ikke se noen innstillinger for å forhindre stjeling av fokus der. Har du "oppskriften"? :smile: _________________ H lp! S m b d st l ll th v w ls fr m m k yb rd! [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-02-13 14:02 ] Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 On 2002-02-13 14:01, borre skrev: Tja... jeg har jo allerede WindowBlinds, men kan ikke se noen innstillinger for å forhindre stjeling av fokus der. Har du "oppskriften"? :smile: Ngh! Javel da! AApne ditt favoritt-skin( WHATEVER.uis ), og legg til: [buttonX] //'X' er en hoeyere enn siste button XCoord=90 //sett koordinater som du vil YCoord=6 Align=1 Action=6 //'OnTop' - http://www.windowblinds.net/skinning Visibility=8 Visibility1=4 ButtonImage=WHATEVERsome48*14pixelfile.bmp Haaper dette hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå