Sandercrazy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Hei jeg er 14 år og leter etter en jobb eg kan jobbe med ei stund for å spare til pce. vis noen har en link kan de gi den til meg som svar. :) Bor i rogaland bleikmyr. Endret 15. februar 2013 av Sandercrazy Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Kommer veldig annpå hvor du bor.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Flyttet til rett kategori og endret emnetittelen, så forhåpentligvis får du litt bedre hjelp nå. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Søk jobb hos Media distribusjon eller Dørsalg AS. De er to av veldig få alternativer du har i en alder av 14 år. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Klippe gresset? Måke snø? Det er ikke mange jobber å få tak i når man er 14 år. Med mindre man er heldig å kjenner noen som kansje kan fikse deg en vaskejobb på en lagerbygning eller kortorlokaler etc. Om man ikke gjør dette (som mange av oss andre) man man bare bite i det sure eplet å ta oppvasken hjemme hos mor en 50 lapp her og en 50 lapp der blir litt penger tilslutt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Da jeg var på din alder finansierte jeg ting jeg selv trengte ved å jobbe for foreldrene mine, naboer, venner og slektninger. Alle ble glad for at jeg tok initiativet og spurte om jeg kunne gjøre noe for dem mot penger så jeg kunne kjøpe meg ting jeg hadde lyst på.. Da jeg ble 16 begynte jeg som avisbud. Lenke til kommentar
Chris.Naess Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hadde jeg vært deg ville jeg begynt som avisbud, man tjener ikke bare gode penger, men man sitter igjen med en verdifull erfaring. Nylig fikk jeg en jobb, og det mye på grunn av min erfaring jeg fikk som avisbud! :-) Du får feriepenger, god provisjon, og mosjon. Selger du mange aviser vil jeg tro du kommer til å like jobben som avisbud. Det er ingenting i veien for at du om noen år får deg en jobb i butikk eller lignende, men mitt inntrykk av deg er at du ikke har noen form for erfaring, men er ute etter en. Dersom du bor i Hordaland kan jeg skaffe deg en jobb som avisbud allerede idag, gi meg en lyd hvis du tror det kan være av interesse! :-) Ellers vil jeg si meg enig med de andre ovenfor, det er dessverre ikke så enkelt å skaffe seg jobb i en så ung alder, men dersom du har erfaringen, kunnskapen, og motivasjonen kan du fort klatre blant stillingene som du kommer til å treffe om noen år. LYKKE TIL MED JOBBLETINGEN! 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Bare for å illustrere at det ikke er håpløst å få seg andre jobber enn avisbud som 13/14åring; Når jeg var 13 fikk jeg en helgejobb i en lokal butikk, som jeg hadde til jeg slutta på VGS som 18åring. Lever søknader til småbutikker i nærheten, og hold øya oppe. Lenke til kommentar
Sandercrazy Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Hadde jeg vært deg ville jeg begynt som avisbud, man tjener ikke bare gode penger, men man sitter igjen med en verdifull erfaring. Nylig fikk jeg en jobb, og det mye på grunn av min erfaring jeg fikk som avisbud! :-) Du får feriepenger, god provisjon, og mosjon. Selger du mange aviser vil jeg tro du kommer til å like jobben som avisbud. Det er ingenting i veien for at du om noen år får deg en jobb i butikk eller lignende, men mitt inntrykk av deg er at du ikke har noen form for erfaring, men er ute etter en. Dersom du bor i Hordaland kan jeg skaffe deg en jobb som avisbud allerede idag, gi meg en lyd hvis du tror det kan være av interesse! :-) Ellers vil jeg si meg enig med de andre ovenfor, det er dessverre ikke så enkelt å skaffe seg jobb i en så ung alder, men dersom du har erfaringen, kunnskapen, og motivasjonen kan du fort klatre blant stillingene som du kommer til å treffe om noen år. LYKKE TIL MED JOBBLETINGEN! Kunne du hjulpet med i rogaland 1 Lenke til kommentar
Chris.Naess Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Kunne du hjulpet med i rogaland Hva er postnummeret ditt? 4001? :-) Lenke til kommentar
Sandercrazy Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Hadde jeg vært deg ville jeg begynt som avisbud, man tjener ikke bare gode penger, men man sitter igjen med en verdifull erfaring. Nylig fikk jeg en jobb, og det mye på grunn av min erfaring jeg fikk som avisbud! :-) Du får feriepenger, god provisjon, og mosjon. Selger du mange aviser vil jeg tro du kommer til å like jobben som avisbud. Det er ingenting i veien for at du om noen år får deg en jobb i butikk eller lignende, men mitt inntrykk av deg er at du ikke har noen form for erfaring, men er ute etter en. Dersom du bor i Hordaland kan jeg skaffe deg en jobb som avisbud allerede idag, gi meg en lyd hvis du tror det kan være av interesse! :-) Ellers vil jeg si meg enig med de andre ovenfor, det er dessverre ikke så enkelt å skaffe seg jobb i en så ung alder, men dersom du har erfaringen, kunnskapen, og motivasjonen kan du fort klatre blant stillingene som du kommer til å treffe om noen år. LYKKE TIL MED JOBBLETINGEN! Hva er postnummeret ditt? 4001? :-) 5517 Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Kontakt VG, de trenger vel dørselgere til søndagsutgaven. Lenke til kommentar
Sandercrazy Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 5517 det er fult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå