KatrinaS Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe 7970 til den nye pcen min. Men det er jo så mange manufacters. Det er vanskelig å finne den riktige. Gigabyte er den billigste. Har sett: -GHz -Sapphire -Msi -asus -gigabyte Hvilken av disse burde jeg velge? Burde helst ikke bruke for mye penger. Er det stor forskjell i ytelse? Vil f.eks gigabyte's kjøre Battlefield smooth? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Denne: http://www.prisguide...-edition-161401 eller denne: http://www.prisguide...platinum-168093 ?? Hvor mye penger? Du kan alltids kjøpe et stock kort og overklokke det. Endret 10. februar 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Vet ihvertfall om en som har 7970 fra Gigabyte som ikke er fornøyd pga låst spenning, så har du planer om overklokking å burde du styre unna Gigabyte sitt billigkort ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Eller denne: http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker Mye bra sagt om dette kortet. Vurdert GTX670 forresten? Endret 10. februar 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Ytelsesmessig er de alle like. Det som er forskjellen er kjøleløsningene. Er du veldig sensitiv til støy? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Det er ikke bare kjøleløsningen som er like forskjellige De billigste kortene har låst spenning, noe som f.eks 7970 lightning edition ikke har. Det er også forskjellige designer på selve kortet. Endret 11. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Tror jeg går for gigabyte sin versjon. Dette. Er min første ordentlige pc, og tror ikke jeg kommer til å overklokke den med det første. Den er ikke så dyr heller. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Tror jeg hadde kjøpt XFX sine, har ikke hørt at de har hatt noe serlig problemer og så har de referance PCB. Ellers ville jeg gått for et ASUS TOP II og ingen andre ettersom det er mye usikkerhet inne i bildet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) XFX sitt 7970 ser jo bare lækkert ut :dribble:Enda koster det bare 3K på komplett med to spill inkludert http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=660801 Endret 11. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Dere har overbevist meg. Blir nok xfx sitt. Hvor lege varer tilbudet med bioshock og crysis? Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Jeg hadde valgt Sapphire, pga ekstremt bra kjøler. Veldig lav støy og kjempe fin temperatur - selv når jeg spiller krevende spill. Og klokker dermed også veldig bra selv om det kanskje ikke er aktuelt. Endret 11. februar 2013 av Everket Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg har lest på overclock.net at de nyere xfx 7970 kortet ikke har referanse pcb. Han ene ble forbannet for han hadde kjøpt vannblokk, også viste det seg at de hadde bytta på pcb'en. Han kjøpte black edition. Så hvis du skal ha vannkjøling på kortet, så bør du være på litt vakt. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 12. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2013 Om du ikke vurderer vannkjøing av kortet, så føyer jeg meg i rekka over å anbefale Sapphire sitt. Lave temperaturer, selv når overklokket, samtidig som støynivået er svært godt. Er vel heller ingen minus at prisen er finfin hos de fleste utsalg - dette gjorde i hvertfall at jeg har best. nok et slikt ett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå