Petterboy95 Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Hehe, det lysthuset står så langt vekke at det ikke er så farlig om det brenner ned... en av siste dagan før ferien å så kjem lærern å si at no e det vanlig å bruk K karakteristikk i en bolig Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hadde ikke giddet å høre på en lærer egentlig. Ring et elektrikerfirma og hør, det er de som er oppdatert på dette. Det er disse som blir mye brukt nå for tiden; http://ecatalogue.schneider-electric.no/ProductGroup.aspx?groupid=118584&navid=25295&navoption=6 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 en av siste dagan før ferien å så kjem lærern å si at no e det vanlig å bruk K karakteristikk i en bolig K-karakterisitkk? wtf... det har jeg ikke hørt om en gang knapt nok Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det finnes, men er ytterst sjeldent brukt pga sin karekterastikk som er kjempe treg. Du har B, C, D, K og Z karekterastikk. 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Det finnes, men er ytterst sjeldent brukt pga sin karekterastikk som er kjempe treg. Du har B, C, D, K og Z karekterastikk. Ahhh, jeg skjønner. Har aldri i mine 6 år som elektriker sett dette i bruk. Hvertfal ikke på offshore installasjoner. Og at en lærer sier at denne brukes i hus, er vel temmelig alarmerende om kompetansenivået til enkelte av lærerene som jobber på VGS. 1 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Ahhh, jeg skjønner. Har aldri i mine 6 år som elektriker sett dette i bruk. Hvertfal ikke på offshore installasjoner. Og at en lærer sier at denne brukes i hus, er vel temmelig alarmerende om kompetansenivået til enkelte av lærerene som jobber på VGS. Æ tok sjangsen å hørt på dokker.har vært på utplassering å. Da sa dem at k nesten aldri bruktes i hus og sånn. Får bare gi en forklaring te læreren om han si nå. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Nei, er da klat den aldri brukes i hus. Sjekket litt mer opp i K, og denne ser ut til å stort sett kun brukes i Industrisammenheng, da det er snakk om å sikre last med ekstremt høye og lange startsrømmer. Du kan gå for C kar, på kurser i hus der det er uttak i form av stikkontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå