Nala Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Heisann! Hvordan kan jeg dele filer fra Mac til iPad (4) , helst på samme nettverk slik at det går fort. Mellom Mac til Mac er det veldig enkelt, bare og bruke AirDrop. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hva slaks filer da? Hvis det er snakk om dokumenter så kan. Du bruke pages, som koster penger. Eller gratis så kan du bruke dropbox Lenke til kommentar
Nala Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Hva slaks filer da? Hvis det er snakk om dokumenter så kan. Du bruke pages, som koster penger. Eller gratis så kan du bruke dropbox Tenkte på store filer som filmer Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hva med trådløs iTunes sync? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Kan jeg for eksmepel bruke min Itunes konto og sende over til en annen manns itunes konto i huset da? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Har du prøvd med USB-kabel og iTunes? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå