mrenga Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har en 2 tb disk som er full av innhold som jeg ikke vil miste. Probleme er at dataen kræsja og ved nyinstalasjon av win7 vil ikke dataen godta disken på 2 tb. Får bare beskjed om å formatere disken for å kunne bruke den. hvordan kan jeg få ut innfo uten å formatere ?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har du sjekket status i Diskbehandling? Ellers kan du prøve MBRlister. Se min signatur. Lenke til kommentar
mrenga Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 idiskbehandling står den som aktiv raw Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 RAW betyr at den ikke har en kjent partisjonstype. Bruk MBRlister. Lenke til kommentar
mrenga Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Har nå kjørt MBRlister. hva gjør jeg nå ? er det noenn håp å få tak i innholdet ??? legger ved tekst filen fra MBRlister BPB2list.txt Endret 24. februar 2013 av mrenga Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Vet ikke om det er mulig. Disken sier den er på 3GB, det er et dårlig tegn. Kanskje disken er defekt. Noen Diagnostic verktøy har en "Set Capacity" opsjon hvor dette kan justeres. Hvis det er Seagte kan du prøve SeaTools, HUTIL for Samsung. WD tror jeg ikke har noe. Se denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1092130&st=0 wiberos var veldig god på å løse problemer, dessverre er han sjelden innom forumet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå