Gå til innhold

RaceRoom Race Experience nå tilgjengelig som Free 2 Race.

Anbefalte innlegg

RR-RACING-EXPERIENCE-multi-dark-450x101.png

Noen andre som har prøvd det? Spillet kan lastes ned gratis fra Steam. Er positivt overrasket. Det er ganske tilgjengelig for folk som ikke er vant til sim racing på den laveste vansklighetsgraden (selv om det nok blir litt for unøyaktig med tastatur), samtidig som det har en realistisk modus som gjør at du får en bra opplevelse hvis du liker en litt mer ordentlig bilfølelse.

Synes også det ser bra ut sammenlignet med f.eks. rFactor 2, selv om det kanskje ikke når helt opp når det gjelder realisme. Her er litt info sakset fra hjemmesiden:

RaceRoom Racing Experience is a Free 2 Race™ game that connects fans of racing around a game, motorsports portal and online store combined and seamlessly built into one platform making it More Than a Game™.

Drivers begin their racing career on the portal and hit the track with plenty of free-to-play content. Free2Race™ cars and tracks are available to all registered users and more content and features will be added over the course of time. No matter your taste in racing, we’ve made certain that there’s no shortage of combinations to compete with.

Additional cars, tracks, and game modes are available for purchase in the store allowing players to build the game of their dreams.

Download RaceRoom Racing Experience, strap into your favorite car and get ready to share your passion for real and digital racing with others.

Key Features

FREE 2 RACE™ – A high end racing game for free

The SimBin interpretation of a skill based free-to-play racing game.

NEW TECHNOLOGY – SimBin quality

The brand new RendR™ graphical engine, new 7.1 sound engine, Immersidrive™, the latest physics and handling model – it is the rebirth of SimBin racing games.

ROOKIE TO PRO – Competing on equal terms

The difficulty levels within the game are designed to appeal to either rookie or pro. Two distinctively different driving models, The Get Real™ and the Amateur Driving Model™ allow users to tailor their own challenges.

GET REAL – Emulate real racing closer than ever before

The Get Real driving model is designed to deliver a racing experience emulating real racing closer than ever before. Use traction control like real race drivers uses it, change the setup of your car to make it a perfect match to your driving style.

APEX HUNT – Track knowledge is key

Apex Hunt is a learning tool to help you get familiar with all the tracks and varied layouts of RaceRoom Racing Experience. Once you have learned your way around the tracks, the Apex Hunt™ transforms into a challenge of your skill.

SKILL BASED GAMING – It takes talent to master

The only thing that can make you faster or better than your opponents is the skill and talent that comes through practice.

GAME & COMMUNITY PORTAL – Seamless interaction

Game.raceroom.com is a motorsport hub that thrives on virtual as well as real life motorsports and is seamlessly integrated with the game.

SOCIAL GAMING – Meet, greet and compete

Join in organized competitions and share your competitive passion with motorsports enthusiasts from around the world.

USER GENERATED CONTENT – Connect, create and share

Registered users have their own digital persona where achievements and performance are tracked. Replays and images are stored in the media hub from where the user can edit and share select content.

http://www.youtube.com/watch?v=RO52Turlu_4

Tilgjengelige biler og baner per 13. februar 2013

658.png

659.png

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset, trenger et nytt bilspill siden Xboxen min tok kvelden :/

Laster det ned nå så får vel prøve det ut imorgen.

Jeg er veldig spent på hvordan bilen føles å kjøre.

Videoen såg jo veldig lovende ut, likte også lyden bilen lagde.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Hvis du spiller med "Get Real" modus/vansklighetsgrad på, er egenskapene til bilene veldig bra. Det har et mer simulator-preg enn f.eks. Forza, som du sikkert er vant med, men er samtidig mer tilgjengelig enn de aller mest hardcore simulatorene, som rFactor og NetKar. Spillet er i beta enda, så selv om du kan ha andre biler på banen samtidig, er det veldig begrenset i hva slags type løp du kan kjøre. Det er stort sett "time trial" lignende løp foreløpig, samt ulike utfordringer med "Apex hunt" og konkurranser hvor du kan vinne PC-deler fra Intel og slikt.

Lenke til kommentar

Dette må prøves ut :) Hvordan fungerer F2P i spillet? Sitter du stuck med kun et fåtall biler og baner å må betale for å få resten??

Det er få baner (to baner, men flere konfigurasjoner, så blir vel 4-5 forskjellige sånn sett), men litt flere biler. Tok et bilde fra profilen min under "Cars".

658.png

Neste bil som kommer er Ford GT GT1.

2013-02-11-1414-0062.jpg

Tilgjengelige baner:

659.png

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Sorry, men jeg likte ikke spillet i det hele tatt. Det var rett og slett ikke noe for meg. Selv om jeg elsker bilspill. Jeg er også vant med gt5

Spilte du i Get Real? Jeg ble ganske fort lei GT5. Det ble litt for simpelt. Synes R3E er mindre tilgivende hvis du gjør en feil, som gjør det mer utfordrende. I GT5 handlet det stort sett om å ha den raskeste bilen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fant ingen løsning som fungerte :(

Merkelig å gi ut et bil spill som ikke støtter kontrollere.

Det støtter tydeligvis kontroller, men vet ikke hvorfor det ikke fungerer for deg. Har dog hørt at den ikke fungerer i menyene, bare til å kontrollere bilen.

Du trenger kanskje også denne:

http://www.microsoft.com/hardware/en-us/d/xbox-360-controller-for-windows

http://www.youtube.com/watch?v=WAToEJ0Xhcs

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...