Gå til innhold

Tiden er et abstrakt begrep skapt av mennesker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud er en filosofisk tanke måte .og mye av vitskapen rund tidspekte går jo i samme retning , man må bare bli enige om forutsetningene

På ingen måte, det er bare noe du tror og mener...

Det er ca 0 filosofi inne i bildet når det gjelder tidsdilasjon.

 

Men, kan jo ikke forvente at du skjønner noe av det, desverre

Lenke til kommentar

Det kan også være deres lit dalende evnet til selvkritikk , altså evnen til ikke å sluke alt med hud og hår

selv om det står i diverse tidsskrifter ell.l så er alt teorier

Hei du som insiniuerer andres lave selvkritikk, hva forventer du utover teorier? Du sier jo selt at alt som står skrevet (bare?) er teorier. Så hva ville gjort deg tryggere enn teorier?

Lenke til kommentar

Hei du som insiniuerer andres lave selvkritikk, hva forventer du utover teorier? Du sier jo selt at alt som står skrevet (bare?) er teorier. Så hva ville gjort deg tryggere enn teorier?

 

jeg mener fortsatt at det bare er teorier .

hvis jeg skal føle meg trygg på dem så de både kunnes forklares på en logisk måte slik at man kan se sammenhengen.

Det må da også kunnes bevise fra flere "retninger "

 

Tidskomplekset , hvis det var det du siktet til , er bare undersøk fra en "retning".

Da sliter jeg med å kunne godta resultatet

Lenke til kommentar

Fordi bøkker ofte forklarer det man har forstått allerede

Har du forstått vektorregning ved hjelp av logisk sans? Har du forstått den periodiske tabell ved hjelp av logisk sans? Da trenger du kanskje selvkritikk selv for da har du isåfall klart noe millioner av mennesker med logisk sans før deg ikke har klart uten bøker.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

jeg mener fortsatt at det bare er teorier .

hvis jeg skal føle meg trygg på dem så de både kunnes forklares på en logisk måte slik at man kan se sammenhengen.

Det må da også kunnes bevise fra flere "retninger "

 

Tidskomplekset , hvis det var det du siktet til , er bare undersøk fra en "retning".

Da sliter jeg med å kunne godta resultatet

Når du mener at det bare er teorier så insinuerer du at det finnes noe mer enn "bare" teorier.

 

Mener du altså at en vitenskapelig teori skal kunne bevises?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...