Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC slo seg av?

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk! jeg satt å hørte på musikk på spotify, å pluttselig klikker pc.n lyden skurrer litt, skjermen blir svart men pc.n er enda på. så jeg starter på nytt og alt fungerer optimalt... hva kan dette være ? dette er første gang det skjer.

kan spybot search and destroy ha noe med problemet og gjøre ?

Jeg så i hendelselista: 41- Kernel Power system

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du at de er spesifisert til å kjøre på 1600MHz, eller at de er spesifiert til 1333 og overklokket til 1600?

Hvis det siste, still tilbake og se om det skjer igjen... Sjekk at volten på RAMen er riktig.

De er spesifisert til å kjøres på 1600 MHz. stilte de kun opp fra 1333 til 1600 :p

kan det være flere problemer ? spybot search and destroy fant noen filer i registret, jeg slettet ikke de filene. tok å gjenopprettet de. vel og merke at de var av typen ''wmsdk'' og noen andre filer kan dette ha noe å si ?

Lenke til kommentar

du kan sjekke eventuviewer fra den perioden og se om windows har oppdaget hva som feilet.

Ellers er det ikke nødvendingvis noe å bry seg om dersom problemet ikke vedvarer, pc-er krasjer av og til.

Jepp. hehe må innrømme at jeg fikk panikk! trodde det var ssd disken som krasjet. men kan jo være en driver som hengte seg opp eller noe sånt :) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...