Gå til innhold

Databutikker som selger kabinett i trondheim?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Trondheim har vi stort sett 3 databutikker som selger til sluttbruker. Dette er den nevnte Datakjeden/Komplett (www.komplett.no) som holder til i fjordgata.

 

Pc1/Datakompaniet har et utsalg i dronningensgate tror jeg. Tror de spesialiserer seg litt på små/lydsvake løsninger. (www.pc1.no)

 

Til slutt har vi gode damle mamoz (www.mamoz.no) som ikke har noe utsalg, men du kan avtale å hente varer der. De holder til i teknostallen.

 

Jaja, typisk dårlig og rotete innlegg, men er iallefall noen linker der du kan sjekke opp.

 

Mvh

Simen A. Farstad

Lenke til kommentar

Jeg handler hos mamoz, (nei jeg er ikke ansatt dersendt hit for å skryte :wink: ), men det er en fin fin butikk, som tidligere sagt har de ikke utsalg, men bestill på internett og si at du vil hente det der, billig og greit.. Og nå jeg kjøpte mitt kabinett der så ejg at det var hvitt, (ville ha svart) og da gikk det helt fint å bare ta et annet de hadde der på lager :woot: snille karer altså..

 

Seriøst! jeg er ikke ansatt hos mamoz!

Lenke til kommentar
Jeg handler hos mamoz, (nei jeg er ikke ansatt dersendt hit for å skryte :wink: ), men det er en fin fin butikk, som tidligere sagt har de ikke utsalg, men bestill på internett og si at du vil hente det der, billig og greit.. Og nå jeg kjøpte mitt kabinett der så ejg at det var hvitt, (ville ha svart) og da gikk det helt fint å bare ta et annet de hadde der på lager :woot: snille karer altså..

 

Seriøst! jeg er ikke ansatt hos mamoz!

 

så utrolig ivrig du var på å overbevise oss og deg selv om at du ikke jobber for mamoz :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...