Woodoo Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg skal kjøpe meg nytt kabinett, og synes det ville ha vært praktisk å finne et i Trondheim da jeg skal dit neste helg. Men er det noen databutikker der som selger kabinett? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Har får du sikkert kjøpt kabinett: Datakjeden Trondheim AS Fjordgata 46-48, 7010 Trondheim Tlf: 815 11 800 Fax: 73 50 39 01 E-post: [email protected] Åpningstider: 10-18 (10-15) Lenke til kommentar
DarkMan Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hva med Komplett Data??? Lenke til kommentar
carwash Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 I Trondheim har vi stort sett 3 databutikker som selger til sluttbruker. Dette er den nevnte Datakjeden/Komplett (www.komplett.no) som holder til i fjordgata. Pc1/Datakompaniet har et utsalg i dronningensgate tror jeg. Tror de spesialiserer seg litt på små/lydsvake løsninger. (www.pc1.no) Til slutt har vi gode damle mamoz (www.mamoz.no) som ikke har noe utsalg, men du kan avtale å hente varer der. De holder til i teknostallen. Jaja, typisk dårlig og rotete innlegg, men er iallefall noen linker der du kan sjekke opp. Mvh Simen A. Farstad Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg handler hos mamoz, (nei jeg er ikke ansatt dersendt hit for å skryte :wink: ), men det er en fin fin butikk, som tidligere sagt har de ikke utsalg, men bestill på internett og si at du vil hente det der, billig og greit.. Og nå jeg kjøpte mitt kabinett der så ejg at det var hvitt, (ville ha svart) og da gikk det helt fint å bare ta et annet de hadde der på lager snille karer altså.. Seriøst! jeg er ikke ansatt hos mamoz! Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg handler hos mamoz, (nei jeg er ikke ansatt dersendt hit for å skryte :wink: ), men det er en fin fin butikk, som tidligere sagt har de ikke utsalg, men bestill på internett og si at du vil hente det der, billig og greit.. Og nå jeg kjøpte mitt kabinett der så ejg at det var hvitt, (ville ha svart) og da gikk det helt fint å bare ta et annet de hadde der på lager snille karer altså.. Seriøst! jeg er ikke ansatt hos mamoz! så utrolig ivrig du var på å overbevise oss og deg selv om at du ikke jobber for mamoz Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 hehe blir det etter å ha lest http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=12741 det er en artig tråd.. ihvertfall de 3 første sidene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå