shadowano Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei Jeg er på jakt etter den ultimate treningsbaggen for meg. Hva jeg legger i det skal jeg prøve å forklare: Tar et sted mellom 30-38 liter Bag med glidelås på toppen, med bærestropper Mulighet for å bæres på ryggen som ryggsekk Gjerne lommer i hver av endene, evt andre lure lommer til sko. Hva med muligheten for å bygges ut med noen ekstra liter? Skal kunne ha plass til: 2 par sko, 1 vannflaske, to hele sett med treningsklær (shorts/tights, t-skjorte/langermet, sokker), 2 små håndklær, en liten treningsjakke og en tykkere bukse til etter trening. Jeg mener at 40/42 liter fort blir for stort. Den skal stort sett brukes til/fra treningssenter, svømmehall o.l. Er det noen som har noen gode tips til det jeg ser etter, eller kanskje til noe som er i nærheten? 1 Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg endte opp med en slik gul en, kjøpt på GMax på Storo i Oslo: http://www.thenorthface.com/catalog/sc-gear/base-camp-duffel-small.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå