alba_eagle Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei. Jeg tenkte å ta med meg iPad 3 på skolen og ta notater, men lurer på om noen vet hvordan jeg kan skrive på den (med pen) selvom jeg legger hånden min over skjermen? Det er så utrolig irriterende når det ikke fungerer og jeg må holde hånda fra skjermen for å få skrevet... Noen med tips? Takk! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hvorfor skaffer du ikke et bluetooth-tastatur istedenfor? Lenke til kommentar
alba_eagle Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Fordi jeg vil skrivetegne, og ikke skrive på tastatur da det er så mye tegninger i løpet av en forelesning. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Fordi jeg vil skrivetegne, og ikke skrive på tastatur da det er så mye tegninger i løpet av en forelesning. Dette burde løse alle dine problemer: Det enkle er ofte det beste... Lenke til kommentar
alba_eagle Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Sant det, men på lang sikt blir jeg nødt til å kjøpe flere skrivebøker/pen/blyant/fargeblyanter osv. Når jeg først har en iPad, hvorfor ikke utnytte den? Er det ingen løsning på dette? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Sjekk ut Notes Plus appen. Her har du håndleddstøtte og maaaaange funksjoner for håndskrevne notater. Meget bra og gjennomført, men krever at du setter deg litt inn i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå