Gå til innhold

[Løst] HD PVR problemer

Gjest Slettet+412

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Heisann!

Jeg kjøpte nylig en Hauppauge HD PVR Gaming Edition for snaut 1-2 uker siden. Problemet er at når jeg tar opp så kommer det en lang linje eller "bølge" av noe som ser ut som frekvenser helt nederst. Jeg har installert driveren til HD PVR'en på disk men etter at jeg fant ut at dersom jeg ikke patchet den kunne jeg ikke redigere i Sony Vegas 12 og var dum nok til å gjøre det. Jeg kan dessverre ikke huske om jeg hadde problemer da men det lille jeg husker var at det ikke var noe der. Jeg har nettopp oppdatert til den nyeste driveren fra Hauppauge på nettet men hjalp ikke heller...

Jeg har nå gått tom for idér og aner ikke hva jeg skal gjøre for å få kvaliteten perfekt. Jeg har sjekket ledninger og, at dem er koblet hvor dem skal. Prøvde også å se om det var noen forandring mellom Xbox 360 og PS3 men samme resultat (ikke at jeg forventet at det skulle bli bedre).

Jeg vil gjerne få vekk dette slik at jeg kan få lagt ut videoer (walkthroughs) på YouTube.

Setter pris på all hjelp jeg kan få, takk!

Her har dere noen screenshots som jeg tok i ArcSoft Showbiz:

PS3 - Black Ops

X360 - Tekken 6

Hvis du ser nøye nok helt nederst på bilde av Tekken så vil du se det enda tydeligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...