Mr. Lurk Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei, lastet ned spillet i bukta og spilte det en stund ulovlig. Men har nå bestemt meg for å kjøpe det for å gjøre alt mye lettere med mods, patcher, og slutte å tulle med produktnøkler osv. Er det mulig og kopiere saven min, slette hele spillet og kjøpe det for å så laste det ned på nytt? For å så fortsette på gamle saven min. Takk for all hjelp! (regner med at jeg postet på riktig sted) Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Haha, lastet det selv nettopp ned for å teste det ut, likte det veldig godt, men venter på et Steam salg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Haha, lastet det selv nettopp ned for å teste det ut, likte det veldig godt, men venter på et Steam salg. Det vil ikke være noe problem å ta med saveen videre? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Det er vel mulig å flytte save-filen fra den kopierte og til den utgaven du evt kjøper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 er bare å kopiere inn orginal exe fil det og slenge inn serialen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) er bare å kopiere inn orginal exe fil det og slenge inn serialen. Grunnen til at jeg vil laste det ned på nytt er fordi spillet ligger på c og d disken.. Har ikke helt kontroll. Så hvis jeg kopierer disse filene kan jeg bare slette hele spillet og kjøpe ett? Endret 10. februar 2013 av Wizzlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå